Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Outlook weergave wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Nefertiti01
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 09-04 13:53
GEFIXT! onder Beginwaarden van huidige weergave lag de oplossing :)

De outlook weergave van m'n werkmail is niet zoals ik hem wil (zoals die van mijn persoonlijke mail). Obviously weet ik niet wat er precies is veranderd en of ik dat zelf heb gedaan; ik kan het me niet herinneren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
HP laptop, Microsoft Office 2019

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
bij Beeld > weergave wijzigen heb ik hem van compact naar enkel gekregen maar daar stopt het. |:(

[Voor 49% gewijzigd door Nefertiti01 op 08-04-2021 16:55]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True