Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Maar pakketten en prijzen kunnen wel eens veranderen. Je moet daar dan wel correspondentie over krijgen en je kan dan kosteloos opzeggen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Vooral deze paragraaf is lachwekkend:
De nieuwe specificaties zijn na omzetting direct voor jou beschikbaar. Het nieuwe tarief van € 9.99 per maand geldt pas vanaf de verlenging van je huidige abonnement. In jouw geval is dat op 3/31/2021. Tot dat moment kun je dus zonder extra kosten gebruikmaken van je nieuwe pakket!
Yay, ik mag dus wel nul dagen gebruikmaken van het nieuwe pakket zonder extra kosten!
In de mail staat niets over verzet of opzegging.
En het is dus wel allemaal stilzwijgend gegaan want ik heb niets ondertekend of anderszins per email of in de hosting manager bevestigd...
[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 08-04-2021 09:53 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Ja, dat heb ik per email gedaan.Question Mark schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:51:
Neem gewoon even contact met ze op, en geef aan dat je hier niet om gevraagd hebt en gewoon het "oude" pakket wilt blijven gebruiken. Als ze dat weigeren, kun je altijd nog hun reactie bespreken in een topic.
Maar waar het mij vooral om gaat is dat het, mijns inziens, toch niet mag om drie dagen voor de verlenging aan te kondigen dat je bij verlenging naar een pakket gaat dat bijna 3x zo duur kost, zonder recht van verzet of opzegging te vermelden, gewoon zo tussen neus en lippen door?
[ Voor 28% gewijzigd door Mx. Alba op 08-04-2021 10:48 ]
Durf het niet te zeggen. Ik weet niet of voorwaarden voor een zakelijk abo (want daar hebben we het over) anders zijn.Mx. Alba schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:52:
[...]
Maar waar het mij vooral om gaat is dat het, mijns inziens, toch niet mag om drie dagen voor de verlenging aan te kondigen dat je bij verlenging naar een pakket gaat dat bijna 3x zo duur kost, zonder recht van verzet of opzegging te vermelden, gewoon zo tussen neus en lippen door?
Gebruikelijk en netjes is het zeker niet.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
De eerste keer dat vermeld werd dat de prijs bijna 3x zo hoog is, is bijna een jaar later, enkele dagen voor de automatische verlenging, te kort-dag om dan nog te besluiten op te zeggen.
https://www.amsadvocaten....-de-d-van-de-wet-van-dam/
Wet van Dam geldt soms ook voor (kleine) ondernemers
Bij zakelijke abonnementen of contracten is de ondernemer in beginsel gebonden aan de algemene voorwaarden die de gebruiker heeft opgesteld, mits die van toepassing zijn verklaard op het abonnement of contract. Toch kunnen ook ondernemers in sommige gevallen een beding dat leidt tot stilzwijgende verlenging, met succes vernietigen. Er is dan sprake van reflexwerking. Vaak gaat het dan om een ondernemer die aan te merken is als een kleine zelfstandige die een met een consument vergelijkbare positie heeft.