Ruim 10 jaar geleden heb ik bij een budget webhost een websiteje gemaakt voor mijn eigen bedrijfje. Een site van niets eigenlijk, het belangrijkste van wat ik van het hostingpakket gebruikte was het emailadres met domeinnaam die gelijk is aan mijn bedrijfsnaam. Ik betaalde voor dat pakket zo'n €25 per jaar. Na een aantal jaar stopte die hoster en is het overgedragen naar een andere partij, waar het budgetpakket €35 kostte. Goed, dat tientje extra is wel op te brengen. Ondertussen draait dat domein nu al drie jaar bij die nieuwe partij voor rond de €35 per jaar.
Nu krijg ik van de hoster de factuur voor de stilzwijgende verlenging voor weer een jaar, en wat schetst mijn verbazing? €100!
Ze hebben me dus stilzwijgend overgezet naar een pakket dat bijna 3x duurder is. Kan dat zomaar?
Nu krijg ik van de hoster de factuur voor de stilzwijgende verlenging voor weer een jaar, en wat schetst mijn verbazing? €100!
Ze hebben me dus stilzwijgend overgezet naar een pakket dat bijna 3x duurder is. Kan dat zomaar?
Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...