Mijn vraag:
Hoi, ik heb in 2016 een microsoft account aangemaakt voor onedrive en de office producten. Hier betaalde ik voor. Nu eergisteren wakker en stond er dat mijn account vergrendeld was wegens een ernstige schending van hun algemene voorwaarden. Blijkbaar heb ik ongepaste fotos ofzo op mijn onedrive gezet. Mijn vraag is daarom ook is microsoft uberhaupt ivm de AVG geschrikt om jouw gegevens te bekijken? En is er een mogelijkheid om mijn gegevens/foto's terug te krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office
Onedrive
Windows(helaas)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al een mail gestuurd waar ik nogal een standaard antwoord op kreeg.
Hoi, ik heb in 2016 een microsoft account aangemaakt voor onedrive en de office producten. Hier betaalde ik voor. Nu eergisteren wakker en stond er dat mijn account vergrendeld was wegens een ernstige schending van hun algemene voorwaarden. Blijkbaar heb ik ongepaste fotos ofzo op mijn onedrive gezet. Mijn vraag is daarom ook is microsoft uberhaupt ivm de AVG geschrikt om jouw gegevens te bekijken? En is er een mogelijkheid om mijn gegevens/foto's terug te krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office
Onedrive
Windows(helaas)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al een mail gestuurd waar ik nogal een standaard antwoord op kreeg.
Hi,toon volledige bericht
Microsoft disabled access to the account due to a serious violation of the Microsoft Services Agreement: https://www.microsoft.com...ault.aspx#3_codeOfConduct.
As stated in the Microsoft Services Agreement, you will no longer be able to access any Services that require a Microsoft account.
For any subscriptions associated with the account, Microsoft will immediately cease charging the credit card on file for recurring charges.
Genesis
Microsoft Online Safety