Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• sympact
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 09-04 13:23
Mijn vraag:
Hoi, ik heb in 2016 een microsoft account aangemaakt voor onedrive en de office producten. Hier betaalde ik voor. Nu eergisteren wakker en stond er dat mijn account vergrendeld was wegens een ernstige schending van hun algemene voorwaarden. Blijkbaar heb ik ongepaste fotos ofzo op mijn onedrive gezet. Mijn vraag is daarom ook is microsoft uberhaupt ivm de AVG geschrikt om jouw gegevens te bekijken? En is er een mogelijkheid om mijn gegevens/foto's terug te krijgen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office
Onedrive
Windows(helaas)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al een mail gestuurd waar ik nogal een standaard antwoord op kreeg.
Hi,

Microsoft disabled access to the account due to a serious violation of the Microsoft Services Agreement: https://www.microsoft.com...ault.aspx#3_codeOfConduct.

As stated in the Microsoft Services Agreement, you will no longer be able to access any Services that require a Microsoft account.

For any subscriptions associated with the account, Microsoft will immediately cease charging the credit card on file for recurring charges.

Genesis

Microsoft Online Safety

Alle reacties

• TTLCrazy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 17:09

TTLCrazy

Listen to Frankie

Kijk eens in dit topic.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Al. Ik hoop dat je nog een backup hebt..

Je bent inderdaad helaas niet de eerste... Het is goed om in dat topic verder te gaan zodat mensen tips en ervaringen kunnen uitwisselen.

Ik sluit dit topic wel zodat het centraal kan blijven, reageer gerust in dat topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True