Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cookiewall niet zichtbaar op iPhone Xr

Pagina: 1
Acties:

• _nicky_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08-04 11:25
Wanneer invitatie iPhone XR (iOS 14.4.2) surf naar tweakers wil de cookiewall zich openen alleen is de tekst of aanvaarding knop niet zichtbaar, enkel een grijs scherm. Op iPad Pro geen probleem. (Probleem met schermgrootte?). Scrollen naar boven, beneden, rechts of links heeft geen effect. Browser is de standaard safari.

[Voor 7% gewijzigd door _nicky_ op 08-04-2021 06:45]

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Telefoon ook al een kwart slag gedraaid?

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

adblocker of soortgelijke extensie?

Intentionally left blank

• _nicky_
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08-04 11:25
het Thuisnetwerk heeft inderdaad een addguard functionaliteit aanstaan, niet aangedacht. Bij het uitzetten van die functie op netwerkniveau komt die wel te voorschijn. Echter op de Ipad die ook op hetzelfde netwerk zit werkte het wel toen de functie aanstond.

Maar opgelost kan wat mij betreft dus gesloten worden en volgende keer beter zelf eerst op onderzoek uit gaan dus :)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

_nicky_ schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:07:
het Thuisnetwerk heeft inderdaad een addguard functionaliteit aanstaan, niet aangedacht. Bij het uitzetten van die functie op netwerkniveau komt die wel te voorschijn. Echter op de Ipad die ook op hetzelfde netwerk zit werkte het wel toen de functie aanstond.

Maar opgelost kan wat mij betreft dus gesloten worden en volgende keer beter zelf eerst op onderzoek uit gaan dus :)
We gaan wel kijken of we dat kunnen verbeteren/voorkomen of minstens op een of ander manier een melding geven als zaken geblokkeerd blijken :)

Intentionally left blank

• page404
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:03

page404

Website says no

Wat ik onder iOS en macOS op veel websites merk is dat de standaardinstellingen van Safari voor "materiaalblokkeringen" de cookiewall of soortgelijke elementen uitzetten waardoor de pagina helemaal niet laadt of dat je fratsen krijgt zoals jij nu had. Ik ben er nog steeds niet uit of ik de website of Safari de schuld moet geven, maar fijn is het niet.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True