--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Toch maar ff met een DOS bootflop opstarten en kijken of je de HD nog kan benaderen.
edit:
In het ergste geval kun je hier verder posten: [topic=201651]
In het ergste geval kun je hier verder posten: [topic=201651]
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik heb hetzelfde probleem gehad op een Abit IT5h moederbord (bij zowel een IBM/Cyrix 6x86PR200 als bij een Intel Pentium 133) met een WD 1.2Gb schijf. BIOS herkende de schijf netjes maar bij het opstarten een HDC Failure. Ik dacht dat ik de jumper ook goed had staan. Maar omdat niks werkte heb ik de jumper er maar helemaal afgehaald, et voila, de schijf deed het weer. Dus probeer nog eens wat met de jumper te spelen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dus jumpers proberen of HD echt dood.... ?
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Heb HD in andere pc geprobeerd en deed het gewoon. Ook nog een goede hd met systeem geprobeerd maar dan geeft ie nog steeds dezelfde foutmelding. Dus jumpers OK en HD ook.
BIOS (Ami '94)? mobo (8500 TAC)?
BIOS (Ami '94)? mobo (8500 TAC)?
BIOS zou kunnen. Maar het kan ook aan je IDE-controller of je IDE-kabel liggen. Probeer eens een andere kabel of de secundaire IDE-controller.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
nope.
Anyone ?
Hij kapte er weer gewoon mee, na installatie van win95.
PRIMARY HDC FAILURE
SECONDARY HDC FAILURE
Hij kapte er weer gewoon mee, na installatie van win95.
PRIMARY HDC FAILURE
SECONDARY HDC FAILURE
Pagina: 1