Ervaring met Hypotrust Vrij Leven en BLG Wonen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-01 22:24
Ik heb een huis gekocht en ben nu bezig met het regelen van de hypotheek en wil jullie ervaring weten met Hypotrust Vrij Leven en BLG Wonen.

voorwaarden en maandelijkse bedrag zijn nagenoeg hetzelfde dus het komt nu op neer naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Wat verwacht je nog meer van je hypotheekverstrekker buiten goede voorwaarden en een prettig maandbedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-01 22:24
Het wordt een van die twee, maar ben ook benieuwd naar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Ik heb een Hypotrust OK hypotheek en hij wordt keurig elke maand afgeschreven.
Wat ik wel lastig vind, is dat ik hem zelf niet kan aanpassen. Als ik dus wil bijlenen, moet dat via de tussenpersoon en kost het weer 1750 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb een hypotheek bij BLG lopen (woon zelf in de Randstad). Uitermate tevreden mee. Vriendelijk personeel, absurd snel in reageren (bouwdepot meldingen waren letterlijk 2 minuten na submitten overgemaakt) en een voor ons aantrekkelijk pakket voorwaarden.

Online portal voor klanten is prima, maar simpel. Enige nadeel dusver is dat ze bij extra aflossen niet even voorreken op de portal wat de nieuwe maandlasten worden. Een mailtje met een vraag daartoe werd netjes binnen een halve dag beantwoord.

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 08-04-2021 00:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

hinerakatauri79 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 22:47:
Ik heb een huis gekocht en ben nu bezig met het regelen van de hypotheek en wil jullie ervaring weten met Hypotrust Vrij Leven en BLG Wonen.

voorwaarden en maandelijkse bedrag zijn nagenoeg hetzelfde dus het komt nu op neer naar ervaringen.
Een topic openen zonder enige inzet en inbreng brengt ons tot een slotje.
Ik zou je willen verzoeken, mocht je een nieuw topic aanmaken, om eerst aan te geven waarom je voor deze twee hebt gekozen, wat voor jou de voor- en nadelen zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.