Ik ben een PC aan het samenstellen, deze moet (natuurlijk) een volledige kermis aan lampjes hebben.
Nu loop ik tegen een issue aan omdat ik parts wil die kunnen synchroniseren met wat er op mijn scherm gebeurt.
Ik heb alleen geen idee of dat gaat werken met deze setup: (de niet genoemde components hebben geen RGB)
Asus TUF GAMING H570-PRO
Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro
Thermaltake Floe Riing RGB 280 TT Premium Edition
Thermaltake Riing Plus 12 RGB
Een corsair toestenbord (nog niet uit welke)
Videokaart wordt waarschijnlijk Asus, maar dat is nog niet zeker met de levertijden van de 3080
Ook draai ik (natuurlijk) mijn Hue er bij
Kan iemand mij vertellen of dit zou werken?
Zo niet, kan iemand helpen met een setup te maken voor ongeveer het zelfde bedrag die wel kan synchroniseren met mijn scherm?
Heel erg bedankt!
Nu loop ik tegen een issue aan omdat ik parts wil die kunnen synchroniseren met wat er op mijn scherm gebeurt.
Ik heb alleen geen idee of dat gaat werken met deze setup: (de niet genoemde components hebben geen RGB)
Asus TUF GAMING H570-PRO
Corsair DDR4 Vengeance RGB Pro
Thermaltake Floe Riing RGB 280 TT Premium Edition
Thermaltake Riing Plus 12 RGB
Een corsair toestenbord (nog niet uit welke)
Videokaart wordt waarschijnlijk Asus, maar dat is nog niet zeker met de levertijden van de 3080

Ook draai ik (natuurlijk) mijn Hue er bij
Kan iemand mij vertellen of dit zou werken?
Zo niet, kan iemand helpen met een setup te maken voor ongeveer het zelfde bedrag die wel kan synchroniseren met mijn scherm?
Heel erg bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door Dracyn op 07-04-2021 20:12 . Reden: Tnx Martyw voor de redding! :P ]
Body mods don't determine skill