onterechte ban ps4

Pagina: 1
Acties:
  • 3.540 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttvpieter
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07-04-2021
Hallo allemaal

Ik heb een psn account en deze was een keer 7dagen gebanned dit betekent dat ik er niet meer op kon ik was helemaal verwonderd en nam contact op met de playstation helpdesk dit had me toen helemaal niet vooruit geholpen dus ik had pech. Ik was zeer kwaad maar heb gewoon 7dagen niet gegamed ookal was dit zonder reden en onterecht. Ondertussen 2 weken heb ik mijn account terug en ineens hetzelfde probleem deze keer 30 dagen ik heb contact met de playstation helpdesk opgenomen en opnieuw kunnen ze me niet verderhelpen. De persoon aan de telefoon zei zelfs tegen mij dat hij de reden niet eens weet. Voor iedereen die gaat zeggeen " je moet veel iets gedaan hebben" ik stuur alleen met mijn vrienden op ps4 en die zouden nooit iets reporten. SCHANDALIG!!! Om te beginnen ik stuur niet eens met mensen die ik niet ken dus hoe zou ik iets hebben gedaan of gestuurd wat niet mag volgens de communityrichtlijnen Er klopt niets van. Echt schandalig ik betaal maandelijks voor een abbonement ik koop altijd de nieuwste games en word je als klant zo behandeld. De persoon van playstation legde gewoon de telefoon af omdat ik zei dat ik mijn account terug wil. En het boeit hun niks zo een groot bedrijf heeft schijt aan je. Ik ga dit zoveel mogelijk verspreiden en als ik mijn account niet terug krijg ga ik nooit meer iets kopen en als zeker geen ps5. Ook zeer vervelend want ik ben een hardcore gta5 speler en heb een best beroemd tiktok account. Heb 3 weken vakantie nu tijdens corona en heb niets te doen ......

Mijn vraag voor jullie is :
Is er een manier om dit aan te vechten of aan te klagen + het problee is niet de 30 dagen maar stel dat ze me nog eens onterecht bannen voor holeng is het dan 6 maanden 1 jaar voor altijd ???? wie weet het die moet stoppen !!!

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Als je zeker bent van je zaak, gauw een advocaat in de arm nemen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:24
ttvpieter schreef op woensdag 7 april 2021 @ 18:53:
ik stuur alleen met mijn vrienden op ps4 en die zouden nooit iets reporten.
Dit kun je lezen alsof er wel iets te reporten valt, maar dat terzijde. En online vrienden tsja.......

geen mailtje van Sony gehad? Niet helemaal duidelijk de hoeveelste ban het is.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat betekent 'sturen' in deze context? Spelen?

Oh, en maak alinea's. Je tekst leest behoorlijk beroerd.

[ Voor 39% gewijzigd door spone op 07-04-2021 19:02 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar je stuurt dus wel 'dingen' naar je vrienden? Die hoeven jou niet te reporten hoor, chatberichten worden gewoon gelezen en gemonitoord daar waar nodig actie op ondernomen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Wat heb je gedaan wat jou vrienden niet zouden rapporteren?
Is dat is wat ook zonder je vrienden gedetecteerd kan worden?
Misschien ben je wel terecht gebanned,. Werken met mods/taalgebruik?

En tja. Voor de rest vermoed ik dat het een kwestie van swallow it gaat worden. Jij maakt er geen rechtzaak van, en als je dat wel zou kunnen of doen dan maak dat Sony echt niet uit.
Sterker, ik vermoed dat het antwoord van Sony is dat meneer x is gebanned wegens het overtreden van de user policy bij je abbonement.
En stel je bereikt 1000 mensen. Denk je echt dat die geen Sony kopen?

Verder bans.
1x 7 dagen
1x 31 dagen.
Next 3x31 dagen? 6x31? Permaban??

[ Voor 38% gewijzigd door jack zomer op 07-04-2021 19:10 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:53
Is er een manier om dit aan te vechten of aan te klagen + het problee is niet de 30 dagen maar stel dat ze me nog eens onterecht bannen voor holeng is het dan 6 maanden 1 jaar voor altijd ???? wie weet het die moet stoppen !!!
Ik denk dat je op deze manier snel je account kwijt zal raken. Je komt nogal heetgebakerd over en dat het je vrienden zijn betekent natuurlijk niet dat je ze kan sturen wat je wil.
Elke schorsing op PlayStation Network is het resultaat van een grondig onderzoek door het PlayStation-veiligheidsteam. Hierdoor zijn schorsingen definitief en hiertegen kan geen bezwaar worden gemaakt, tenzij:

Je bent geschorst vanwege een schuld op het account. De schorsing wordt opgeheven zodra je de schuld hebt afgelost. Ga voor meer informatie naar de gids Schorsing op PlayStation Network wegens schulden op een account.
Hier lees je de gedragscode.

https://www.playstation.c...ommunity-code-of-conduct/

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 07-04-2021 19:09 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-10 16:19
Wat is jouw PSN naam? Als ik zoek op jouw Tweakers username kom ik snel uit op op een GTA V streamer met de naam "dom_420_grow". Deze naam komt op Reddit voor op een aantal discutabele posts en filmpjes......

#internetdetective

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:15

HugoBoss1985

Xenotech

Misschien heb je in game de auto van een developer / hoge pief bij Sony gejat o.i.d. ?

[ Voor 19% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-04-2021 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Lejavh schreef op woensdag 7 april 2021 @ 19:18:
Wat is jouw PSN naam? Als ik zoek op jouw Tweakers username kom ik snel uit op op een GTA V streamer met de naam "dom_420_grow". Deze naam komt op Reddit voor op een aantal discutabele posts en filmpjes......

#internetdetective
Hebben we al een titelfix nodig?

Voorstel. Terecht gebanned voor domme shit?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Hallo allemaal

Ik heb een psn account en deze was een keer 7dagen gebanned dit betekent dat ik er niet meer op kon ik was helemaal verwonderd en nam contact op met de playstation helpdesk dit had me toen helemaal niet vooruit geholpen dus ik had pech. Ik was zeer kwaad maar heb gewoon 7dagen niet gegamed ookal was dit zonder reden en onterecht. Ondertussen 2 weken heb ik mijn account terug en ineens hetzelfde probleem deze keer 30 dagen ik heb contact met de playstation helpdesk opgenomen en opnieuw kunnen ze me niet verderhelpen. De persoon aan de telefoon zei zelfs tegen mij dat hij de reden niet eens weet. Voor iedereen die gaat zeggeen " je moet veel iets gedaan hebben" ik stuur alleen met mijn vrienden op ps4 en die zouden nooit iets reporten. SCHANDALIG!!! Om te beginnen ik stuur niet eens met mensen die ik niet ken dus hoe zou ik iets hebben gedaan of gestuurd wat niet mag volgens de communityrichtlijnen Er klopt niets van. Echt schandalig ik betaal maandelijks voor een abbonement ik koop altijd de nieuwste games en word je als klant zo behandeld. De persoon van playstation legde gewoon de telefoon af omdat ik zei dat ik mijn account terug wil. En het boeit hun niks zo een groot bedrijf heeft schijt aan je.
Communicatie via het platform hoeft niet gereport te worden, kan ook automatisch een ban opleveren via een programma die het scanned.
Ik ga dit zoveel mogelijk verspreiden en als ik mijn account niet terug krijg ga ik nooit meer iets kopen en als zeker geen ps5. Ook zeer vervelend want ik ben een hardcore gta5 speler en heb een best beroemd tiktok account. Heb 3 weken vakantie nu tijdens corona en heb niets te doen ......
Wie boeit het exact dat je een "best beroemd TikTok account" hebt? Met die mentaliteit ga je hem niet terug krijgen... :o
Mijn vraag voor jullie is :

Alvast bedankt
Tijd voor een advocaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 20:29
Goed, ik zet hier een slotje op, dit levert alleen maar trollposts op. @ttvpieter Er is maar 1 plek waar je hiermee terecht kunt, en dat is by Sony / Playstation Support. Alleen zij kunnen zien waarom je bent gebanned en of dat terecht was of niet.

Ik zou overigens wel even bij jezelf te raden gaan of je inderdaad niet de Gedragscode van PlayStation™Network hebt overtreden (zie post van @NotSoSteady ).

Of je een volgende keer nogmaals word gebanned heb je waarschijnlijk helemaal zelf in de hand...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.