Mijn vraag
Allereerst: mocht dit niet in dit topic niet horen, excuses.
Ik heb een situatie waarbij ik mijn televisie, dus ook de modem, wil verplaatsen van de ene kant van de woonkamer naar de andere kant.
Dit wil ik het liefst doen zonder de kabel door de woonkamer te trekken.
Nu heb ik een punt waarvan ik denk dat ik het kan gebruiken om daar de internetkabel uit te laten komen en de huidige te laten vervallen, zie bijgevoegde fotos.
De foto met het telefoonaansluiting is de huidige situatie waar de telefoonkabel uit komt.
Nu dus de vraag: is het mogelijk en zo ja, is dat iets dat een 'leek' kan doen of moet er toch een installateur naar kijken?
:strip_exif()/f/image/jrXXOtHHy4D1VISNTmR43TKm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JJqlziFkZRAUVneoHey8QfWB.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Allereerst: mocht dit niet in dit topic niet horen, excuses.
Ik heb een situatie waarbij ik mijn televisie, dus ook de modem, wil verplaatsen van de ene kant van de woonkamer naar de andere kant.
Dit wil ik het liefst doen zonder de kabel door de woonkamer te trekken.
Nu heb ik een punt waarvan ik denk dat ik het kan gebruiken om daar de internetkabel uit te laten komen en de huidige te laten vervallen, zie bijgevoegde fotos.
De foto met het telefoonaansluiting is de huidige situatie waar de telefoonkabel uit komt.
Nu dus de vraag: is het mogelijk en zo ja, is dat iets dat een 'leek' kan doen of moet er toch een installateur naar kijken?
:strip_exif()/f/image/jrXXOtHHy4D1VISNTmR43TKm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JJqlziFkZRAUVneoHey8QfWB.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...