Goedemiddag!
Ik heb sinds 26 juni 2018 een OLED55C7V gekocht bij de (web)winkel t.w.v. €1499.
Nu valt het mij sinds kort op dat bijv. bij het reclame blok van de NPO er een vlek in het beeld zit.
Ik vermoedde zelf dat het beeld ingebrand is.
:strip_exif()/f/image/NsHPvVpECs9exBpDtn9DolX3.jpg?f=fotoalbum_large)
Na contact opgenomen te hebben met LG bevestigen zij dat het beeld ingebrand is.
Ook boden zij reparatie en vervanging van het scherm aan voor €614 (!!!)
Hierna contact opgenomen met (web)winkel en ook zij bieden met CE Repair reparatie en vervanging aan maar dan voor €591 (!!!)
Met deze melding
Helemaal omdat een mede Tweaker hetzelfde probleem heeft gehad en uiteindelijk maar €200 hoefde bij te betalen voor een nieuwer model
TV defect na 2.5 jaar, Mediamarkt doet moeilijk
Wat vinden jullie hier van en hoe pak ik het aan bij de (web)winkel dat ik geen genoegen neem met hun reparatie kosten??
Ik heb sinds 26 juni 2018 een OLED55C7V gekocht bij de (web)winkel t.w.v. €1499.
Nu valt het mij sinds kort op dat bijv. bij het reclame blok van de NPO er een vlek in het beeld zit.
Ik vermoedde zelf dat het beeld ingebrand is.
:strip_exif()/f/image/NsHPvVpECs9exBpDtn9DolX3.jpg?f=fotoalbum_large)
Na contact opgenomen te hebben met LG bevestigen zij dat het beeld ingebrand is.
Ook boden zij reparatie en vervanging van het scherm aan voor €614 (!!!)
Hierna contact opgenomen met (web)winkel en ook zij bieden met CE Repair reparatie en vervanging aan maar dan voor €591 (!!!)
Met deze melding
Ik vind het bizar dat ik zoveel zou moeten betalen voor een toestel dat nog geen 3 jaar oud is.de prijsopgave is op basis van coulance. De afschrijving is gebaseerd op de UNETO-VNI afschrijvingstabel. U betaald 47,2 % van de totale reparatiekosten, LG neemt het restant voor haar rekening.
Buiten arbeid, transport en handling, worden alleen de vervangen onderdelen in rekening gebracht. Deze prijsopgave is derhalve indicatief.
Helemaal omdat een mede Tweaker hetzelfde probleem heeft gehad en uiteindelijk maar €200 hoefde bij te betalen voor een nieuwer model
TV defect na 2.5 jaar, Mediamarkt doet moeilijk
Wat vinden jullie hier van en hoe pak ik het aan bij de (web)winkel dat ik geen genoegen neem met hun reparatie kosten??
[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 07-04-2021 17:26 . Reden: Naam (web)winkel verwijderd, gezien deze niets toevoegt aan de discussie bij een (lopend) geschil. ]
PSN: Von_Smallhausn