Vraag
Alle reacties
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Een sluitertijd van bijvoorbeeld 4 seconden:
- eerste 2 seconden als portret,
- volgende 2 seconden met handen voor het gezicht?
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Ja dat bedoel ik :-)Niek30 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:34:
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Bedoeld u het volgende:
Een sluitertijd van bijvoorbeeld 4 seconden:
- eerste 2 seconden als portret,
- volgende 2 seconden met handen voor het gezicht?
Hier anders nog een manier met twee foto’s in photoshopNiek30 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:36:
Ik ga dat eens proberen, dank u wel.
https://m.youtube.com/watch?v=CYokwSzZiFE
En wat als ik bijvoorbeeld onderstaande foto wil na maken. Hoe zou ik mij zelf in een dergelijke foto kunnen zetten? Heeft u hier toevallig ook ervaring mee?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YdXFYXKa4C0X7iEEu347xyHB.jpg?f=user_large)
The devil is in the details.
Je hebt al wat tips gekregen, ben je daar al eens mee aan de slag gegaan? Want het lijkt erop dat je nu maar gewoon wat foto's laat zien met de vraag 'hoe doe ik dit?', maar je mag zelf ook wel wat moeite doen en zelf experimenteren. Is ook een stuk leerzamer dan wanneer anderen alles voorkauwen
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 08-04-2021 12:47 ]
The devil is in the details.
Je zult toch een berg photoshop skills nodig hebben om echt iets moois te maken.
Stadia was beter....
In ieder geval bedankt voor de hulp.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik denk: lukt alleen met photoshop en niet met een dubbele belichting.Niek30 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:31:
Goedemiddag,
Ik die mee met de challenge tussen kunst en quarantaine en zou graag onderstaande afbeelding willen namaken.
Heeft iemand tips voor mij?
Kijk naar de mond en de ogen; die zijn perfect scherp en niet half belicht.
Je kiest dus met photoshop waar je 100% de mond laat zien, en waar 100% de handen.
Ik zit wel te denken hoe je de foto's dan neemt. Als je een foto van het gezicht met de handen neemt en eentje zonder, heb je het probleem dat het hoofd bewogen heeft tussen de twee foto's en niet op exact dezelfde plaats staat. Dat maakt het moeilijk om de 2 foto's de mergen.
Misschien neem je een foto van het gezicht en een van de handen zonder gezicht, en leg je die twee over elkaar heen.
Iemand slimme ideeën?
Er is meer dan genoeg Photoshop leermateriaal online te vinden. Dus voordat dit een online Photoshop-cursus in chat-vorm wordt, gaat er een slotje op.
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear
Dit topic is gesloten.