Ga je lekker een weekje met vakantie en denk je maandag ochtend voor je naar je werk gaat "even me chipper opladen".
Heb ik daar zo een mooie telefoon voor gekocht die tevens geen nummerweergave toont omdat ik nog een oude duovox isdn doos heb en tevens een "millenium-bug" heeft (leuk jaartal weergave 16-08-00).
Druk op de knop voor de chipper oplaadlijn e n hoor drie 3 in hoogte oplopende tonen

.
Mmmm is het zo vroeg ? nee toch niet.
Nouja dan maar een dagje niet in het bedrijfs restaurant eten.
Next day same song.
Woensdag nog niks mmm dagje storing kan ik nog in komen "zou het nummer dan gewijzigd zijn?" denk in nog.
Leuk zo'n telefoon die in ene toch steeds minder kan.
Woensdag toch maar eens met de postbank bellen "storing weten we niks van" , "mischien is uw kaart stuk".
Maar euh het klinkt alsof dat nummer niet in gebruik is.
Meneer zegt "zonder chipper in het toestel werk het niet"
Ik zeg "welkom bij de chipper oplaadlijn , steek uw kaart in het telefoon toestel en kies het oplaad bedrag in hele guldens."
Toch wel raar dat in minstens 3 dagen nog niemand is opgevallen.
"blijft u het proberen en belt u vrijdag als het nog steeds niet werkt" , "storing wordt gemeld".
Net weer eens gebeld met 0900-1494 en waarachtig die aardige dame van de oplaadlijn is er weer.
Asus A7V ,512mb el cheapo mem , Aopen1232a ,oldie Aopen dvd 6x ,40g maxtor & 45g IBM ,SB live 5.1 cheapo ver. Sony STR-DB 830 ,2x Infinity overture 1 & 2 x infinity Reference mkII & blaupunkt center 20 years+, Lenoxx dvd 9000