Ik weet niet of dit de juiste categorie is om deze vraag te stellen. Anders hoor ik graag waar dit topic wel thuis hoort ;-)
Ik zoek een?
Ultrawide monitor
Wat is je budget?
Ik denk rond de 600€ max. Kan hier evt. iets van afwijken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een Windows gaming laptop(gtx1060) en een Lenovo T480 met Linux.
Waar wil ik de monitor voor gebruiken?
Voornamelijk voor development, ik gebruik de Windows laptop voor Unity game development en de Linux (werk laptop) voor overig development. Af en toe zal ik eens een spelletje willen spelen op de monitor maar heb ook een PS5 staan bij mijn LG OLED dus ik denk dat het meevalt hoevaak ik op deze monitor zal gamen, de laptop is ook niet erg krachtig voor die formaat scherm. Maar misschien dat ik eens age of empires/overwatch opstart of wat oudere titels.
Ik wil wel een monitor met minimaal 100hz met veda mount.
Welke monitor heb ik nu?
pricewatch: Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart
Wat heb ik zelf al gevonden?
Zelf twijfel ik tussen deze 2 monitoren, maar een alternatief is natuurlijk ook welkom.
pricewatch: LG 35WN75C Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart
Wat is mijn vraag?
Het iiyama scherm is natuurlijk gefocust op games, maar met mijn huidige laptop is 144fps toch niet haalbaar op deze resolutie. Daarnaast heb ik een ps5 dus lijkt de kans klein dat ik er in de toekomst veel op game.
De LG is net een inch groter en heeft usbc changing. Mijn werklaptop kan hier mee overweg dus dat is natuurlijk erg fijn. Ik verwacht dat een toekomst laptop hier ook mee overweg kan.
Is de LG de beste keus voor mijn doeleinde of kan ik beter voor de IIyama gaan of iets totaal anders.
Ik zoek een?
Ultrawide monitor
Wat is je budget?
Ik denk rond de 600€ max. Kan hier evt. iets van afwijken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een Windows gaming laptop(gtx1060) en een Lenovo T480 met Linux.
Waar wil ik de monitor voor gebruiken?
Voornamelijk voor development, ik gebruik de Windows laptop voor Unity game development en de Linux (werk laptop) voor overig development. Af en toe zal ik eens een spelletje willen spelen op de monitor maar heb ook een PS5 staan bij mijn LG OLED dus ik denk dat het meevalt hoevaak ik op deze monitor zal gamen, de laptop is ook niet erg krachtig voor die formaat scherm. Maar misschien dat ik eens age of empires/overwatch opstart of wat oudere titels.
Ik wil wel een monitor met minimaal 100hz met veda mount.
Welke monitor heb ik nu?
pricewatch: Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart
Wat heb ik zelf al gevonden?
Zelf twijfel ik tussen deze 2 monitoren, maar een alternatief is natuurlijk ook welkom.
pricewatch: LG 35WN75C Zwart
pricewatch: Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart
Wat is mijn vraag?
Het iiyama scherm is natuurlijk gefocust op games, maar met mijn huidige laptop is 144fps toch niet haalbaar op deze resolutie. Daarnaast heb ik een ps5 dus lijkt de kans klein dat ik er in de toekomst veel op game.
De LG is net een inch groter en heeft usbc changing. Mijn werklaptop kan hier mee overweg dus dat is natuurlijk erg fijn. Ik verwacht dat een toekomst laptop hier ook mee overweg kan.
Is de LG de beste keus voor mijn doeleinde of kan ik beter voor de IIyama gaan of iets totaal anders.