Evil Genius

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Topicstarter
Heeft nou niemand zin om Evil Genius 2 te spelen? (Ik kon geen topic vinden).

Deel 1 komt uit 2004 en o wat het ik me er mee vermaakt. Leuk sfeertje en stijl doet me denken aan No One Lives Forever. Heerlijk met je minions spelen en uiteindelijk gaan voor world domination.

Is geloof ik 30 maart uitgekomen voor PC, maar ik moet nog even wachten op een PS4 versie. Want op mijn Mac doet ie het niet :(.

Zijn er al tweakers die deze game spelen?

P.S als iemand tijd heeft op een mooie openingspost te maken graag. Type dit op mijn mobiel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Heb me de afgelopen 3 dagen flink mee vermaakt bij thuis komst :)

Heb soms het gevoel dat ik met een pink bij mijn mond mwuahahahaha-lachend achter mijn pc zit. 1 Milion dollars!!!!!!!

Ben alleen nog niet heel ver, en heb tot nu toe het vinkje tutorials aan staan. Maar de ChristofferOdd serie is erg leerzaam op youtube.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:58
Ik wacht zelf nog even met kopen.

Evil Genius 1 vond/vind ik erg vermakelijk, maar de reviews van deel 2 zijn niet super positief.
(Ook niet heel slecht, maar ik ga er geen full price voor betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:17
Flapperbol schreef op donderdag 8 april 2021 @ 15:34:
Ik wacht zelf nog even met kopen.

Evil Genius 1 vond/vind ik erg vermakelijk, maar de reviews van deel 2 zijn niet super positief.
(Ook niet heel slecht, maar ik ga er geen full price voor betalen)
ja same. Meeste reviews en streamers zijn samen te vatten onder "meh". Ik wacht wel op een goeie korting en een paar patches. Ga wss 1 nog eens aanslingeren, ben er eigenlijk noit ver in geraakt en heb hem nu op GOG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik heb het speel uitgespeeld en ik vond het niet de volledige prijs waard. Onderstaande link beschrijft wel goed hoe ik de game heb ervaren.
https://steamcommunity.co...ysium/recommended/700600/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
kan me best vinden in de punten die genoemd worden, maar heb ook nooit deel 1 gespeeld. Dus kan het moeilijk vergelijken

Maar na een paar dagen:
- Verschil tussen de 4 bazen is niet heel groot
- Moeilijk te zien welke regio vrij is voor een nieuwe scheme
- jammer dat de special agent missies vrijwel het zelfde zijn

Maar verder prima game vind ik als je lekker van een basis/city bouwen houd. Heb alleen moeite om het aantal minions hoog te houden, ondanks dat ik scheme;s doe die 30m duren. En mijn goud voorraad gaat soms van 0 naar 100%, om dan weer heel snel naar 0% te gaan weer. Maar dat is denk ik gewoon een kwestie van " Get good" worden :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb er nog aan gedacht een EG2 topic te maken, nog niet de tijd voor gevonden :P
EG1 heb ik vroeger enorm vaak gespeeld, vond het briljant.
EG2 mist op een aantal vlakken de diepgang die EG1 wel had. Of die diepgang echt nodig is, ben ik nog niet over uit :P
Is nog wel vrij buggy; zo zijn er een hoop schemes die niet lekker lopen waardoor je niet meer verder kan in de main quest line.

Vermaak me er prima mee, maar doe het rustig aan in de hoop dat de patches snel volgen (zijn al 2 patches geweest in de 1e week na release) en ben benieuwd naar de DLC.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
weekend prima mee vermaakt. Denk dat als je deel 1 niet gespeelt heb het een prima prijs is voor nu.

Snapte alleen niet dat men klaagte over bugs. Ben er tot gister avond 0 tegen gekomen, alleen die ik gister tegen kwam is wel irritant.
Speelde met Max, en dan moet je mevrouw krast op een gegeven moment omleggen. Blijkt dus dat die al een tijdje eerder in je basis rond loopt als brainwashed. In een paars pakje. Dus ik denk een vallet die brainwashes is is niet goed, dus dood. Geen waarschuwing ofzo.

Doe je dit voor je bij het einde van de missie bent, dan kom je dus nooit verder. Mevrouw Krast is al dood, maar je moet haar nog een keer doodschieten. Game breaking bug dus :\

Vanavond nieuwe campaign dus, en onthouden het niet nog een keer te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:08

Basszje

Reisvaap!]

De eerste game was ok maar buggy en er zaten een paar problemen aan. ( Uitvoering < Idee beetje ) . De reviews van deel 2 stellen dat dat in elk geval consistent is, daarom wacht ik er ook nog mee ;)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:17
Heb de playthrough bekeken van een YT wiens mening ik regelmatig deel, enja die was er ook wel lauw over. Er zijn te weinig interessate mechanics om je lang bezig te houden (je vervalt nogal snel in herhaling na een paar uur). Je vallen werken niet echt, en je moet nogal veel micromanagen.

Mensen die zovel 1 als 2 hebben gespeeld, is de eerste game de moeite waard om eens te proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

EG1 heeft wat betere mechanics als het gaat om heat management; je kiest daar zelf hoeveel minions je naar een scheme stuurt, elke heeft voordelen. Stuur je meer social minions mee, is de heat gain lager. Zo kan je het dus vrij rustig houden.

Ook werken de traps beter (imho), je moet daar een sensor op de grond plaatsen, loopt een agent er over, gaat die trap af. Dus je kan makkelijker een chain maken die agents dood maken. (en soms ook je minions).

Verder, heel veel doelen heb je niet echt, zit niet zo'n main story line in als in EG2, dat doen ze in 2 wel goed. Ook maar 1 eiland (en later een 2e waar je naar toe kan verhuizen). Tourism werkt ff anders ook (zelf nooit wat mee gedaan).

Interrogation is stuk leuker (bijna elke machine/furniture kan je gebruiken voor interogations en research).

EG1 doet aantal dingen heel goed, maar ook aantal dingen niet zo goed. Tis vrij buggy, maar meen dat er een user patch is geweest die een hoop oplost.

Heb zelf EG2 nu ff op heeeel laag pitje gezet, wacht eerst wel ff wat updates en DLC af, kijken of het dan wat beter wordt.

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1