Toon posts:

Liteon 12102b 3G upgrade een success, maar...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het niet meer, de lade wil niet eens meer open (zelfs na een reboot, warm en koud).
Ik heb al verschillende dingen geprobeert, hij heeft ook al aan alle ide poortjes gehangen, het maakt allemaal niet uit.

Is er een manier om het ding een schop te geven? (ben nl. et bonnetje kwijt ;( )

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Als je de computer aanzet, gaat het lampje op de brander even branden? Zo niet, controleer dan even de power cable.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Topicstarter
nee, het lampje gaat niet branden. De powerkabel is wel goed (hdd werkt er prima op). Zitten er zekeringen op die dingen?

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 12:59
Hallo, die G3 upgrade is voor de LTR-12101B (12x10x32) en niet voor de LTR-12102B (12x10x40). Normmal gesproken geeft de upgrade een foutmelding:"No ltr-12101b found"

Megatron

Verwijderd

Ik heb dat ook ergens in een ander forum gelezen en daar hadden ze als oplossing dat ze de jumper van de master/slave anders zetten. Dus als je op master hebt dan op slave en als je hem op slave hebt ........ ;) Misschien werkt het.

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Op donderdag 16 augustus 2001 07:54 schreef boltthrower het volgende:

Is er een manier om het ding een schop te geven? (ben nl. et bonnetje kwijt ;( )
ja tuurlijk..
je schroeft um eruit en legt um op de grond...
neem een aanloop en schop um zo hard je kan!

die moest ik ff inkoppen hoor... :P

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
Waarom heb je een bios update uberhaupt gedaan?

Deed ie het niet? Was er een probleem dat met een nieuwe update zou worden verholpen?

Ik denk dat je branden RIP is door het flashen van een verkeerde bios. Hier is voor zover ik weet niks aan te doen.

Don't fix it if it aint broken!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Megatron:> sorry, was een 12101b... dus was wel de goede firmware.

Ik ben bang dat het idd gewoon gebeurt is met het kreng. Ik heb gisteravond de heleboel nog eens nagelopen, maar zoals ik al zei, het lampje brandt niet eens meer, ik krijg em ook niet open (ook niet bij een reboot), ik ben verdrietig ;(

iig thnx voor de tips.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Op donderdag 16 augustus 2001 07:54 schreef boltthrower het volgende:
Als je brander echt kaduuk is, kan je het beste toch naar de winkel gaan, ook al heb je het bonnetje niet meer. In veel gevallen doen ze daar niet zo moeilijk over, zeker als je het netjes vraagt. En nee heb je, ja kan je krijgen :)

Suc6

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• _zer0_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-04 15:02
Flash eruit slopen en in een eprom-burner effe flashen.

Heb zelf zo m'n 2 jaar dode asus p2b opnieuw leven ingeblazen.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ik heb ook de 12101B heb ook G3 firmware installed. werkt perfect. maar volgens mij staat de versie die ik heb geinstalled niet meer op de website. ik zie zowiezo helemaal geen firmware voor voor de 12101B. alleen de 12102B :?

Verwijderd

Wat? 3G upgrade, G3 upgrade? was da?

Ik heb nl. ook een Lite-On 12101B (12x10x32)

Kan iem. me dit aub uitleggen?

Thnx!
Pagina: 1