Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen op deze nieuwe PC. Ik heb interesse is Call Of Duty (WareZone), The Witcher en Skyrim. Ik programmeer dus de pc moet ook een locale database kunnen draaien en docker. Vanwege mijn beroep staan soms meerdere projecten aan. Ik wil geen videobewerking gaan doen of streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is rond de €1100,- Mogelijke verzendkosten niet meegerekend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geen eigen apparatuur behalve een muis. USB aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet zelf niet zo goed wat ik nodig heb aan apparatuur. Ik heb mijn wenslijst gemaakt op basis van feedback op iemand anders en op de best buy guide: reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2021
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren en toeters en bellen maken mij ook niet veel uit. Als het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet werken? Geen bepaalde eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben tevreden met de standaard instellingen.
Dit is mijn wenslijst zoals ik hem nu heb.
Wat verwacht je van ons?
Van jullie wil ik graag feedback vragen. Ik vind de prijzen zoals ze nu in mijn wenslijst staan prima. Ik hoef niet het snelste/beste/mooiste systeem, ik wil er graag lang mee vooruit. Verder vraag ik mij af of de apparatuur die ik nu heb volledig is (Als in, dat ik niet iets mis, alles bestel en mijn pc niet in elkaar kan zetten), en dat het ook een realistische lijst is.
Bij voorbaat bedankt voor je tijd.
Met vriendelijke groet
Ik wil graag gamen op deze nieuwe PC. Ik heb interesse is Call Of Duty (WareZone), The Witcher en Skyrim. Ik programmeer dus de pc moet ook een locale database kunnen draaien en docker. Vanwege mijn beroep staan soms meerdere projecten aan. Ik wil geen videobewerking gaan doen of streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is rond de €1100,- Mogelijke verzendkosten niet meegerekend.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf nog geen eigen apparatuur behalve een muis. USB aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet zelf niet zo goed wat ik nodig heb aan apparatuur. Ik heb mijn wenslijst gemaakt op basis van feedback op iemand anders en op de best buy guide: reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2021
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren en toeters en bellen maken mij ook niet veel uit. Als het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet werken? Geen bepaalde eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben tevreden met de standaard instellingen.
Dit is mijn wenslijst zoals ik hem nu heb.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | Asus Prime B460M-A | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1650 Super Gaming X | € 250,47 | € 250,47 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Wit | € 81,99 | € 81,99 |
1 | Monitoren | Philips 221S3LCB Zwart | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,33 | € 29,33 |
1 | Toetsenborden | Gembird KB-U-103 (Qwerty US) | € 2,95 | € 2,95 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX426C16FB3K2/16 | € 88,04 | € 88,04 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,89 | € 101,89 |
Totaal | € 1.012,52 |
Wat verwacht je van ons?
Van jullie wil ik graag feedback vragen. Ik vind de prijzen zoals ze nu in mijn wenslijst staan prima. Ik hoef niet het snelste/beste/mooiste systeem, ik wil er graag lang mee vooruit. Verder vraag ik mij af of de apparatuur die ik nu heb volledig is (Als in, dat ik niet iets mis, alles bestel en mijn pc niet in elkaar kan zetten), en dat het ook een realistische lijst is.
Bij voorbaat bedankt voor je tijd.
Met vriendelijke groet