Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-05 09:16
Beste gebruikers van Tweakers,

ik ben van plan om overstap te maken van Oneplus 7T naar Samsung A52?
wat zijn de ervaringen met Samsung A52?
Ik weet dat ik qua spec's s achteruit ga maar tegenwoordig kan je alle apps wel op midrange smartphones draaien. :)

is dit Waard? en de ervaringen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
https://tweakers.net/smar...-a52-5g_p1242984/reviews/

Naast reviews lezen is het lastig om iemand te adviseren een of twee stappen terug te doen als die al een goede telefoon heeft.
A52 is een degelijk toestel, maar zonder onderliggend verhaal begrijp ik de overstap niet, en zou dan nog eerder de Oneplus Nord nemen rond dat budget, tenzij er een reden is geen Oneplus meer te willen? En wat is er mis met je 7T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
swhnld schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:04:
https://tweakers.net/smar...-a52-5g_p1242984/reviews/

Naast reviews lezen is het lastig om iemand te adviseren een of twee stappen terug te doen als die al een goede telefoon heeft.
A52 is een degelijk toestel, maar zonder onderliggend verhaal begrijp ik de overstap niet, en zou dan nog eerder de Oneplus Nord nemen rond dat budget, tenzij er een reden is geen Oneplus meer te willen? En wat is er mis met je 7T?
Niks mis mee, alleen het gevoel al dat Oneplus niet meer de oude Oneplus is. :) ook wel gehad eigenlijk met de 7T :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:29
In dat geval zou ik gewoon de A52 halen, en dan zien hoe het loopt. Ik verwacht dat je qua snelheidsbeleving er wat op achteruit gaat, maar zolang je ze niet naast elkaar gaat gebruiken merk je dat na een paar weken al niet meer omdat je gewend raakt aan het nieuwe toestel. De software van Samsung zit goed in elkaar.

Wil je meer snelheid voor dat budget kan ook, kom je uit bij de Poco F3 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
swhnld schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:39:
In dat geval zou ik gewoon de A52 halen, en dan zien hoe het loopt. Ik verwacht dat je qua snelheidsbeleving er wat op achteruit gaat, maar zolang je ze niet naast elkaar gaat gebruiken merk je dat na een paar weken al niet meer omdat je gewend raakt aan het nieuwe toestel. De software van Samsung zit goed in elkaar.

Wil je meer snelheid voor dat budget kan ook, kom je uit bij de Poco F3 bijvoorbeeld.
Xiaomi schil vind ik niet zo mooi, ook mi 9 gebruikt ooit was niet blij met het software