Docking station voor verbinden twee monitoren + laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pris92
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-06-2021
Hi,

Ik ben opzoek naar een docking station om mijn twee monitoren met mijn laptop te verbinden. Er is alleen zoveel online dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Daarom mijn vraag aan jullie, hebben jullie advies welke docking station ik het beste kan aanschaffen? Ik wil er het liefst zo weinig mogelijk voor betalen (ik ben nog student haha). Ik beschik over:

- 2 iiyama monitoren met HDMI & VGA aansluitingen (https://www.bol.com/nl/p/...or/9200000064191279/?s2a=)
- lenovo yoga laptop met mini hdmi aanlsluiting. (pricewatch: Lenovo Yoga 710-14IKB 80V40049MH)

Beste antwoord (via Pris92 op 07-04-2021 10:05)

Anoniem: 674295

Zoek om te beginnen even op hoeveel schermen je op je laptop aan kunt sluiten.

Ik kom op max één via die mini hdmi aansluiting. HDMI is niet te daisy chainen zoals display port, dus tenzij je een dock met ingebouwde mini-gpu gaat kopen kan je maximaal één scherm aansluiten op deze laptop.

Tip: verkoop één scherm en koop daar een laptop standaard + eventueel toetsenbord en muis voor in de plaats. Heb je toch nog twee schermen waar je op kan werken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 674295 op 06-04-2021 16:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 674295

Zoek om te beginnen even op hoeveel schermen je op je laptop aan kunt sluiten.

Ik kom op max één via die mini hdmi aansluiting. HDMI is niet te daisy chainen zoals display port, dus tenzij je een dock met ingebouwde mini-gpu gaat kopen kan je maximaal één scherm aansluiten op deze laptop.

Tip: verkoop één scherm en koop daar een laptop standaard + eventueel toetsenbord en muis voor in de plaats. Heb je toch nog twee schermen waar je op kan werken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 674295 op 06-04-2021 16:48 ]