Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Migratie NGINX van Proxmox VM naar Proxmox CT (beide debian)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Koepert
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:15
Mijn vraag

Ik heb (vanwege initieel problemen) een debian VM aangemaakt op Proxmox. Daar NGINX conform handleiding na installeren Docker (officiële handleiding) en docker-compose ..

Nu heb ik inmiddels echter ook een draaiende container met NGINX (zelfde installatiewijze). Dan wil ik graag de certificaten (en dus proxy hosts) migreren van de VM naar de Container zodat die eerste weer uit kan. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wat moet ik minimaal overzetten, is hier een geadviseerde route voor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Proxmox 6.3-6
Debian 10 VM & CT template
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Diverse Fora van Debian, Proxmox & NGINX nagezocht, maar ik kom voornamelijk migratie van volledige VM/naar Proxmox tegen of NGINX op proxmox host tegen.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True