Leasemaatschappij gezocht elektrische auto

Pagina: 1
Acties:

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-11 18:24

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Volgend jaar maart loopt het leasecontract van mijn huidige Audi A3 limousine af en zo langzaamaan ben ik dus aan het oriënteren wat ik als nieuwe auto wil. Mijn voorkeur gaat uit naar volledig elektrisch en een auto vergelijkbaar qua prijs, uitrusting en uitstraling als mijn A3. Modellen waar ik dan, in eerste instantie, op uitkom zijn de Model 3, VW ID.3/4 en Mustang E. Als ik zoek bij mijn huidige leasemaatschappij (leaseplan) krijg ik voor mijn gevoel redelijk scherpe prijzen, andere leasemaatschappijen die ongeveer dezelfde prijzen hanteren zijn LeaseLinq en Activ lease (gevonden via leasevergelijker.nl). Maar allicht zijn er nog andere maatschappijen die ik over het hoofd zie.
Mijn vraag is dan ook, waar least men hier hun elektrische auto? Ons bedrijf heeft geen contracten met maatschappijen gezien onze zeer kleine vloot auto's, nadeel is misschien inkoop voordeel, voordeel is dat elke maatschappij in principe een optie is.

Ps. tips voor alternatieven van auto's hierboven zijn ook welkom

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Tja, wij hebben redelijk wat auto's en zitten bij Van Mossel Autolease..
Ik weet niet of het nu perse zo goed/voordelig is, maar dan heb je er in elk geval 1 optie erbij :)

Daarnaast heb je nog de polestar wat volgens mij een degelijke auto is!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 09:55
Ik rij in een Tesla model 3 via Mobility service. Tot nu toe prima service.
Dit was de leasemaatschappij van mijn vorige werkgever, maar na het overstappen is de auto daar gebleven en is het contract overgenomen.

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-11 18:24

PB-powell

Mr. Laziness

Topicstarter
Bij Van Mossel kan je helaas niet snel samenstellen op de site, maar die ga ik eens aanschrijven. En Mobility service is bijna 250,- p/m duurder dan leaseplan voor een model 3. Niet echt scherp geprijsd :+

@Douweegbertje de Polestar heb ik uiteraard naar gekeken, maar die is in de basis gewoon te duur voor mijn budget. Ik wil/kan max 750 p/m uitgeven en de polestar zit daar met mijn kilometers ver overheen helaas.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube