Volgend jaar maart loopt het leasecontract van mijn huidige Audi A3 limousine af en zo langzaamaan ben ik dus aan het oriënteren wat ik als nieuwe auto wil. Mijn voorkeur gaat uit naar volledig elektrisch en een auto vergelijkbaar qua prijs, uitrusting en uitstraling als mijn A3. Modellen waar ik dan, in eerste instantie, op uitkom zijn de Model 3, VW ID.3/4 en Mustang E. Als ik zoek bij mijn huidige leasemaatschappij (leaseplan) krijg ik voor mijn gevoel redelijk scherpe prijzen, andere leasemaatschappijen die ongeveer dezelfde prijzen hanteren zijn LeaseLinq en Activ lease (gevonden via leasevergelijker.nl). Maar allicht zijn er nog andere maatschappijen die ik over het hoofd zie.
Mijn vraag is dan ook, waar least men hier hun elektrische auto? Ons bedrijf heeft geen contracten met maatschappijen gezien onze zeer kleine vloot auto's, nadeel is misschien inkoop voordeel, voordeel is dat elke maatschappij in principe een optie is.
Ps. tips voor alternatieven van auto's hierboven zijn ook welkom
Mijn vraag is dan ook, waar least men hier hun elektrische auto? Ons bedrijf heeft geen contracten met maatschappijen gezien onze zeer kleine vloot auto's, nadeel is misschien inkoop voordeel, voordeel is dat elke maatschappij in principe een optie is.
Ps. tips voor alternatieven van auto's hierboven zijn ook welkom
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube