Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samenvoegen posts op verschillende pagina's

Pagina: 1
Acties:

• sOid
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Topicstarter
Als dezelfde gebruiker twee posts achter elkaar plaatst, zonder dat er in de tussentijd iemand anders reageert, worden posts samengevoegd. Mooie feature en biedt voordelen tov verschillende quotes in 1 post.

Wat mij betreft werkt het alleen niet helemaal goed. Het lijkt erop dat als de 2e post op een volgende pagina komt, ze niet worden samengevoegd. Da's jammer en vervuilend.

Hier een voorbeeld.
Post 1: sOid in "Home Assistant: Open source Python3 home automation - deel 4"
Post 2: sOid in "Home Assistant: Open source Python3 home automation - deel 4"

Wat mij betreft is dit een bug, vandaar dat ik 'm in dit subforum post ;)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is een tekortkoming in de manier waarop de posts voor een pagina worden opgehaald. Dat is helaas niet triviaal op een andere manier te doen, dus dit is wat ons betreft een 'wontfix'.

Intentionally left blank

• sOid
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Topicstarter
@crisp Ah okay! Jammer. Is het mogelijk om als gebruiker eenvoudig te zien hoeveel posts er op één pagina staan? Dan kan ik er op die manier rekening mee houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

De hoeveelheid posts per pagina verschilt per gebruiker (default is 25 geloof ik, maar dat is nergens terug te vinden als je een andere hoeveelheid ppp hebt zoals ik :p). Je kunt er dus - bij dit soort korte quotes/antwoorden - het beste vanuit gaan dat ze niet worden samengevoegd.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sowieso wordt er niet altijd samengevoegd; dat is ook afhankelijk van de tijd tussen posts. Het is verder puur een visuele functie, dus ook niet echt iets om rekening mee te moeten houden.

Intentionally left blank

• sOid
  • Niet online

sOid

Doet ook maar wat.

Topicstarter
Ok helder!
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True