Hey allemaal! Ik ben pas gaan samenwonen met m'n vriendin in een studio. Gelukkig mocht ik alle nerd-dingen van ons appartement inrichten, dus heb ik kunnen doen wat ik wilde. Nu spelen we wel eens samen een spelletje als Overcooked op de bank, maar twee lange USB-kabels hebben lopen is verre van ideaal. De controllers die ik heb zijn Xbox-controllers met bluetooth. Ik heb ze getest op m'n laptop, daar werken ze perfect. Nu heeft de PC alleen zelf geen bluetooth, waar ik verandering in wil brengen. Vandaar onderstaand verzoek:
Ik zoek een?
Bluetooth-adapter voor een desktop-pc, zodat ik twee controller tegelijkertijd kan verbinden met m'n pc, voor wat spelletjes op de bank.
Wat is je budget?
Ik gok zo dat ik met €50 wel een heel eind moet komen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar bekend is dat het gaat werken en het merk betrouwbaar is. Echte voorkeuren heb ik niet, mijn portemonnee wel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC staat ongeveer een meter achter de tv, dus het bereik moet wel goed zijn. Verder heb ik liefst een PCI-kaart, want USB-poorten heb ik niet meer per se in overvloed. Ik geef liever €40 uit voor een perfecte oplossing dat een goedkope dongel die nauwelijks werkt.
Zelf heb ik al gekeken naar:
Deze insteekkaart: pricewatch: Gigabyte GC-WBAX200
Maar omdat 'ie vooral wordt omschreven als wifi-kaart, heb ik weinig info kunnen vinden over de bluetooth-kunsten ervan. Het is wel echt belangrijk dat meerdere apparaten tegelijkertijd verbonden kunnen zijn.
In ieder geval al hartelijk dank voor het meedenken!
Ik zoek een?
Bluetooth-adapter voor een desktop-pc, zodat ik twee controller tegelijkertijd kan verbinden met m'n pc, voor wat spelletjes op de bank.
Wat is je budget?
Ik gok zo dat ik met €50 wel een heel eind moet komen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar bekend is dat het gaat werken en het merk betrouwbaar is. Echte voorkeuren heb ik niet, mijn portemonnee wel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De PC staat ongeveer een meter achter de tv, dus het bereik moet wel goed zijn. Verder heb ik liefst een PCI-kaart, want USB-poorten heb ik niet meer per se in overvloed. Ik geef liever €40 uit voor een perfecte oplossing dat een goedkope dongel die nauwelijks werkt.
Zelf heb ik al gekeken naar:
Deze insteekkaart: pricewatch: Gigabyte GC-WBAX200
Maar omdat 'ie vooral wordt omschreven als wifi-kaart, heb ik weinig info kunnen vinden over de bluetooth-kunsten ervan. Het is wel echt belangrijk dat meerdere apparaten tegelijkertijd verbonden kunnen zijn.
In ieder geval al hartelijk dank voor het meedenken!