Zelf heb ik een Acer AMD166 MMX met 48 Mb intern, 5,6 Gb en een Teac brander....het probleem is dat ie de laatste tijd niet meer fatsoenlijk opstart. Hij blijft altijd hangen als ie bezig is met win98 op te starten. Soms ben ik wel 1/2 uur bezig met opstarten...heel irri... 
Oh ja twee van de tien keer (dat ie niet goed opstart) hoor k mijn monitor (Acer 35cL) een hoog toontje genereren.
Ik heb tot nu toe alles geprobeerd; win 98 om de twee weken opnieuw instaleren, hardware opnieuw intallen...etc...k weet gewoon niet waar het aan ligt...k heb een paar keer een sys check gedaan en er zat één bad sector op m'n HD. Heb verder veel problemen gehad met inst. van m'n netwerkkart
...
Kan iemand me misschien vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn?...
Oh ja twee van de tien keer (dat ie niet goed opstart) hoor k mijn monitor (Acer 35cL) een hoog toontje genereren.
Ik heb tot nu toe alles geprobeerd; win 98 om de twee weken opnieuw instaleren, hardware opnieuw intallen...etc...k weet gewoon niet waar het aan ligt...k heb een paar keer een sys check gedaan en er zat één bad sector op m'n HD. Heb verder veel problemen gehad met inst. van m'n netwerkkart
Kan iemand me misschien vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn?...