Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aanklikken van een cel in Excell

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Philip L
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 06-04 09:30
Hallo,

Ik merk dat wanneer ik een cel wil aanklikken in Excell en ik met het kruisje op deze cel ga staan dat wanneer ik aanklik de cel boven de bedoelde cel wordt aangeklikt. Dus al wat ik wens aan te klikken dien ik lager aan te klikken. Dit is uiteraard moeilijk werkbaar. Kan ik dit aanpassen / instellen ?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Excell

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niets

Alle reacties

• Belindo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:33

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

- Is je sheet ingezoomed? Rechtsonder zou je dat moeten kunnen zien. Zet deze eens op 100% als dat nog niet zo is
- Verklein je Excel venster eens (niet minimaliseren naar je taakbalk, maar van full screen naar klein, en dan weer terug naar full screen
- Zie je links onder in je Excel statusbalk iets als 'Extend Selection'? Zo ja, druk dan eens F8 om dit uit te zetten

Coding in the cold; <brrrrr />

• Philip L
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 06-04 09:30
Hey, het is alsof het probleem bij de opstart van de file meer aanwezig is dan na een tijdje er in te werken. Is wel een groot bestand. Sheet is idd ingezoomd en eens op 100% gezet. Heb venster ook naar full screen gezet en dan terug en lijkt wel te werken. Die Extended Selection zie ik niet staan dus denk niet dat dit aan staat. Excell draait hier op een nieuwe Mac. Thx

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:57

g0tanks

Moderator CSA
Philip L schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:03:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niets
Welkom op Tweakers. :) Eigen inzet wordt gewaardeerd (en is vereist), dus voor de volgende keer is het fijn als je bovenstaande ook invult, bijvoorbeeld door een beetje vooronderzoek te doen op Google.
Philip L schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 09:30:
Excell draait hier op een nieuwe Mac.
Dat kan relevante informatie zijn. Kan je voor de volledigheid zowel de versie van Office als macOS vermelden waarmee je werkt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True