Toon posts:

een p3 600 kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan je een p3 600 overcloaken en wat is er de verschil en moet ik dan een nog betere cooler kopen EN HOE MOET HET?

oke meschien een keer gesteld maar kan het niet vinden :)

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te zeggen maar klik eens op de search-knop (5e van links boven aan). als je meer wilt weten over overklokken. Mocht je willen overcloaken moet je eens uitleggen wat dat is.

Verwijderd

Topicstarter
hem sneller maken! en het was een typfoutje overclocken moet het zijn.

Verwijderd

Ik heb een betere tip.. Klik op 'Die-hard Overclocking & Case Modding' bovenaan dit scherm. Klik dan op het eerste bericht; FAQ: Overklokken voor beginners.

Daar staan al je vragen uitgebreid behandelt. Klik hier als je 'm niet kan vinden.

Voor Overcloaken kan ik overigens Klingon apparatuur aanbevelen :)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt.

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:43
Tuurlijk kan dat! Een goede cooler is wel een must als je extreem wilt OC'en.

Ik heb zelf ook nog een P3-600 (Linux router) staan, die draait stabiel op 900 MHz!

Alpha heatsink met 2 maal 7200RPM delta fans, erg veel lawaai (meer als een server :( ) maar erg goede cooling (<35 graden full load met koe)

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 16 augustus 2001 03:11 schreef hezik het volgende:
Ik heb een betere tip.. Klik op 'Die-hard Overclocking & Case Modding' bovenaan dit scherm. Klik dan op het eerste bericht; FAQ: Overklokken voor beginners.

Daar staan al je vragen uitgebreid behandelt. Klik hier als je 'm niet kan vinden.

Voor Overcloaken kan ik overigens Klingon apparatuur aanbevelen :)
LOL!

Overcloaking device enabled... speed is increasing from 600....633....676.....730....788......933
WARNING, coreheat has passed critical temperature
966....980......1000!!!!! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Op donderdag 16 augustus 2001 03:10 schreef narfpower het volgende:
hem sneller maken! en het was een typfoutje overclocken moet het zijn.
Voor typefoutjes heb je ook een [edit] knop.

WWW.RC5.NL

Pagina: 1