quake 3 boom/plant prefab

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-11 14:53
quake 3 boom/plant prefab. ik kan hem echt NERGENS vinden op het internet .. ik hoop dat 1 van jullie een link weet?

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43

Muggie

8 pm

Wattisda ??

PSN: mug_8pm

Verwijderd

je hebt zo'n editor.. daar kan je zelf een boom in maken en priegelen.. of je download een boom en die plaats je in je map.. zo'n kant en klaar download bare boom heet een prefab

Verwijderd

Systeem info:

1.0 Ghz Thunderbird AMD
128 MD SDRAM
SoundBlaster Live
(LiveWare! Drivers)
GeForce2 MC 32 MB DDR
(Denator Win2k Drivers 12.41)
Service Pack 2 + Alle updates van microsoft.
Harddisk Seagate Barracuda 30 gb 7200 rpm

Probleem:

Bij het spelen van drukke spellen zoals unreal tournament , halflife tfc , quake 3 loopt mijn systeem na een tijd vast. nou vast niet helemaal het spel staat gewoon stil het zogenaamde FREEZE. soms gaat de muziek gewoon door en soms blijft het stoteren. Heel irritant dat om de 15 min het spel gewoon STIL staat. win2k is mischien geen gamers OS maar voorheen werkte het prima.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Op donderdag 23 augustus 2001 10:28 schreef TFaLCoN het volgende:
Systeem info:

1.0 Ghz Thunderbird AMD
128 MD SDRAM
SoundBlaster Live
(LiveWare! Drivers)
GeForce2 MC 32 MB DDR

Probleem:

Bij het spelen van drukke spellen zoals unreal tournament , halflife tfc , quake 3 loopt mijn systeem na een tijd vast. nou vast niet helemaal het spel staat gewoon stil het zogenaamde FREEZE. soms gaat de muziek gewoon door en soms blijft het stoteren. Heel irritant dat om de 15 min het spel gewoon STIL staat. win2k is mischien geen gamers OS maar voorheen werkte het prima.
uhmz ik denk dat je verkeerd zit :z

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:26

RSP

Systeem info:

1.0 Ghz Thunderbird AMD
128 MD SDRAM
SoundBlaster Live
(LiveWare! Drivers)
GeForce2 MC 32 MB DDR

Probleem:

Moederboard AGP drivers opnieuw installeren... dan moet het probleem voorbij zijn :)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ik heb deze gedownload van polycount.

Nu is het een .pk3 bestand en ik wil um wel graag gebruiken. Hoe doe ik dat ??? Ik werk met gtkRadiant.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Virgil

Virgil

We're not alone

schopje zou graag snel verder willen werken.

sorry voor schopje

• Virgil

Virgil

We're not alone

nog eentje

Verwijderd

Systeem info:

1.0 Ghz Thunderbird AMD
128 MD SDRAM
SoundBlaster Live
(LiveWare! Drivers)
GeForce2 MC 32 MB DDR

Probleem:

haha waar slaat dit nu weer op?? :)

Verwijderd

ik heb geen ervaring met gtkRadiant ofietsdergelijks, maar ik weet wel dat je .pk3 files gewoon met winzip kan openen...

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:18
Op vrijdag 01 februari 2002 22:36 schreef SeRRveR het volgende:
Ik heb deze gedownload van polycount.

Nu is het een .pk3 bestand en ik wil um wel graag gebruiken. Hoe doe ik dat ??? Ik werk met gtkRadiant.
serrver je ken mij op icq gewoon vragen he ;)
als je een prefab wilt gebruiken open je de pk3 met winzip en pak je het uit naar bv quake 3\baseq3 dan doe je in radiant edit > load prefab dan naar je baseq3 folder zoeken.
als het een model is zet je de pk3 gewoon in je baseq3 folder zetten dan in radiant rechtermuisklik > misc > misc_model > mapobjects en dan de file die in de pk3 zit zoeken, mischien dat ie nog in een subfolder zit.

<edit>
http://www.planetquake.com/polycount/downloads/index.asp?game=12&sort=date&order=DESC daar staan wel wat bomen tussen

Verwijderd

Systeem info:

1.0 Ghz Thunderbird AMD
128 MD SDRAM
SoundBlaster Live
(LiveWare! Drivers)
GeForce2 MC 32 MB DDR

Probleem:

Volgens mij heb jij op het verkeerde knopje gedrukt :)
Klinkt in ieder geval als een driver probleem. Ik heb het 2 keer meegemaakt en dat was met slechte detonators en oude sblive5.1 drivers. Het zouden ook je via drivers of misschien je geheugen kunnen zijn.

Verwijderd

TFalcon is liev O+

Verwijderd

Je kan ook eentjuh zelf maken
(veel mooier)
milkshape downloaden
en dan wat maken :)
is wel lollig :)
en easy
Ze gebruikn het BV voor Urban Terror en natuurlijk gewoon Q3, HALF LIFE isser mee gemaakt (modelS)
ect
weet de site zo niet
maar zoek ff :)
Pagina: 1