Wijziging of verwijdering user review - robbertd97

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleWax
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-04 00:50
Beste Modjes,

Voor mijn neefje zijn verjaardag wou ik hem zijn eerste PC cadeau doen.

Ik had interesse in de Evolv X van robbertd97. Hierop stuurde ik een bericht en zou de case meteen kunnen overnemen.

Hierna bleek dat de case pas beschikbaar was zodra zij nieuwe case binnen kwam (dit stond niet in zijn ad). Hierop heb ik robbertd97 aangesproken, hij heeft zijn ad toen aangepast.

Vervolgens dit voorgesteld:
Ik: "Mooi, zodra hij wel beschikbaar is neem ik hem over."
Hij: "Top, dan houd ik u op de hoogte."

Prima dacht ik, na 3 dagen stuurde ik hem nog een DM of hij nog updates had (dit was niet het geval) en volgde er nog wat DM gesprekken over zijn nieuwe kast etc.

Na 4 dagen kreeg ik ineens het bericht dat hij de case had verkocht(???) Zonder dat ik een tegenbod had kunnen doen.

Gezien het hoge Marktplaats gehalte van dit handelen had ik een negatieve review op zijn profiel geplaatst omdat ik vond dat dit valt onder de noemer 'aan het lijntje houden'. In de tussentijd had ik allang een andere case kunnen kopen.

Vervolgens heeft de heer ook bij mij een review geplaatst. Iets wat in mijn optiek onterecht is. robbertd97 had direct moeten aangeven dat hij gewoon meer wou vangen voor de kast en dit veel eerder kenbaar moeten maken ipv niets zeggen (na akkoord) en vervolgens de kast voor meer verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbertd97
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-05 20:17
Ik vind het erg jammer dat wij hier niet gewoon uit zijn gekomen. Ik ben, en was, namelijk bereid om jouw negatieve opmerking te wijzigen of te verwijderen.

Helaas begon je al gauw te gooien met verwijten en lelijke berichten richting mij.

Zoals je in het topic schrijft heb ik toen jij aangaf de case over te willen kopen (zonder hierbij een bod uit te brengen) aangegeven dat ik u op de hoogte zou houden aangezien u interesse toonde.

Het moge voorop staan dat het een erg ongelukkig verloop van communicatie betrof, daarom zou ik het ook oké hebben gevonden als je mij alleen op het punt 'Communicatie' negatief had beoordeeld. Echter heb jij mij op drie vlakken negatief beoordeeld.

Zelf heb ik ook een dergelijk topic geopend waar ik mijn kant van het verhaal uit probeer te leggen, echter is hier helaas niets mee gedaan.

Ik zou dus nog één keer willen verzoeken om met mij in gesprek te gaan waarbij ik het liefst zo min mogelijk boosheid bij zou willen laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 02:33

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

- verkeerde topic

[ Voor 106% gewijzigd door 964C2 op 12-04-2021 20:24 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik zie dat toch echt anders. @DoubleWax doet een bod, waarop gereageerd wordt "Top. Dan hou ik je op de hoogte". Daarmee is er gewoon een overeenkomst. Om dan de case zonder overleg aan een ander te verkopen is dan not done.
Ik zal de beoordeling van @robbertd97 daarom verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbertd97
Reminder to myself: Voortaan nog beter nadenken over het kiezen van m'n woorden, want het kan men zomaar een negatieve beoordeling opleveren op alle drie de vlakken.

DoubleWax deed in mijn ogen geen bod, hij zei dat hij de case wel wilde overnemen.

@Microkid Ik ga er niet tegenin, ik heb er vrede mee dat je de negatieve reactie weghaalt bij DoubleWax als jij het zo opvat dat er wél een overeenkomst was.

[ Voor 12% gewijzigd door robbertd97 op 12-04-2021 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleWax
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-04 00:50
Bedankt voor de aanpassing @Microkid .

Met dank aan een mede-Tweaker die mij toch aan een kast heeft kunnen helpen.

PS.

Hierboven geeft @robbertd97 Dat ik begon met verwijten/lelijke berichten?

Op zijn DM met daarin dat de kast naar een ander ging reageerde ik met:

"Zeer jammer dat je mij geen tegenbod liet doen, maar goed was te verwachten."

(Gezien ik nu wel doorkreeg dat ik gewoon aan het lijntje gehouden werd)

Jij reageerde met:

"Was inderdaad te verwachten, aangezien u in eerste instantie 70,- bood."

Beste robbert, dan had jij terplekke moeten aangeven (aantal dagen eerder dus) ik wil meer dan 70 euro voor de kast. Een paar tientjes meer bieden vond ik totaal geen probleem.

Maar goed ik laat het hierbij, want de boodschap zal niet aankomen.

[ Voor 73% gewijzigd door DoubleWax op 12-04-2021 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertd97
Ik wil helemaal niet weer beginnen met bekvechten, dat is iets waar we allebei niet beter van worden.

Achteraf gezien zie ik in dat ik het beter had kunnen verwoorden en had ik u meer duidelijkheid moeten geven. Ik ging er vanuit dat we nog geen overeenkomst hadden aangezien u geen bedrag had genoemd, maar dit had ik (blijkbaar) anders aan moeten pakken.

Hetgeen waarom ik het er zo oneens mee was is dat jij mij een negatieve beoordeling gaf op Communicatie, Voldoet aan beschrijving én Aflevering, terwijl ik het op zijn plek zou vinden als je mij alleen op Communicatie negatief zou beoordelen.

@DoubleWax Ik zou je eenmalig willen vragen om de review aan te passen naar alleen een negatieve beoordeling op 'Communicatie'. Dat zou ik eerlijk vinden, ik hoop jij ook.
Pagina: 1