Ik ben dus zwaaaar verslaafd aan mijnenveger. Ben er ooit is mee begonnen toen m'n modem nog niet zo goed werkte en het 15tot30 minuten duurde voor ik online was. Maar m'n familie/vrienden vinden het allemaal maar een super suf spelletje. Zijn er nog meer persoontjes die met dit probleem kampen of ben ik echt de enige in the whole wide world??
In Windows 3.11 vond ik het soms wel leuk maar nu
dan moet je een siemens mobieltje kopen, daar zit vaak op mijnenveger op
in ieder geveal op de s25 en s35
in ieder geveal op de s25 en s35
Wie wil er schaken en weet er eentje online?
GoT HK ? Kan iedere schakende GoT-ter meegenieten!Op donderdag 16 augustus 2001 05:24 schreef hdd het volgende:
E2-E4... Nah laat maar zitten!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
b7-b6
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Ik speel het vaak zat. Als ik weer eens moet wachten bij de helpdesk van @home bijvoorbeeld

Gewoon op 1 hokje klikken, de getallen die ernaast verschijnen zijn het aantal mijnen die om het getal heen zittenOp donderdag 16 augustus 2001 08:23 schreef Density het volgende:
/me snapt het spelletje nog steeds niet
Je moet dus proberen alle mijnen te vinden(niet erop klikken
ja ik ook.
Mijn tijden:
Beginner : 9 sec.
Intermediate : 63 sec.
Expert :236 sec.
:-)
Mijn tijden:
Beginner : 9 sec.
Intermediate : 63 sec.
Expert :236 sec.
:-)
Verwijderd
yup, me too! Lange tijd verslaafd geweest totdat ik teveel last kreeg van RSI. Killde ook meteen mijn Doom, Duke en Quake carriere!
beginner: 6 seconden en paar keer 8,9
medium 54 seconden (enige x onder 60)
expert: 200nogwat
Ik dacht dat ik best goed was totdat ik een minesweeper freak pagina vond waarop idiote resultaten stonden. Maar goed, je moet gewoon een perfecte situatie hebben. Bij die 6 seconden stonden de meeste mines langs de rand. Die gingen automatisch!
LaTiNo
beginner: 6 seconden en paar keer 8,9
medium 54 seconden (enige x onder 60)
expert: 200nogwat
Ik dacht dat ik best goed was totdat ik een minesweeper freak pagina vond waarop idiote resultaten stonden. Maar goed, je moet gewoon een perfecte situatie hebben. Bij die 6 seconden stonden de meeste mines langs de rand. Die gingen automatisch!
LaTiNo
explain yourself?Op donderdag 16 augustus 2001 09:15 schreef hdd het volgende:
bijdemuisknoppen+esc = lame
met bijde muisknoppen zie ik alleen de 8 vakjes om een vakje heen, maar niet of er mijnen liggen ofzo... esc doet nix bij mij
Je moet dat alles tegelijk indouwenOp donderdag 16 augustus 2001 09:30 schreef pelican het volgende:
[..]
explain yourself?
met bijde muisknoppen zie ik alleen de 8 vakjes om een vakje heen, maar niet of er mijnen liggen ofzo... esc doet nix bij mij
Werkt bij mij ook niet hoorOp donderdag 16 augustus 2001 09:40 schreef hdd het volgende:
[..]
Je moet dat alles tegelijk indouwen
Same here (win2000 pro sp2)Op donderdag 16 augustus 2001 09:46 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Werkt bij mij ook niet hoor
douw bijde muisknoppen in zodat er 9 hokjes omlaag gaan, inhouden en tergelijkertijd op escape douwen. 
then check the time
then check the time
Mhh, ik vind dat Microsoft ff een mijnenveger moet fixen waar je Geforce ook nog lol van ondervindt (dus 3D).
Misschien eens wat anders..
Misschien eens wat anders..
ik ben ook aardig verslaafd, gelukkig nu wat minder aangezien ik ook al snel kramp in mijn vingers krijg na een tijdje spelen
maar dan wil ik wel eens die freak pagina zien, kijken of mijn verslaving ook nog vruchten heeft afgeworpen
(mijn highscores zijn : 8, 38, 111)
maar dan wil ik wel eens die freak pagina zien, kijken of mijn verslaving ook nog vruchten heeft afgeworpen
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
hahaha, het werkt wel, dat gedoe met die esc en bijde muisknoppen, de tijd blijft dan stilstaan
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
nee sorry daar kan ik toch niet verslaafd aan worden
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
ik heb het ( helemaal in het begin ) heel vaak gespeeld. Ook patience, toen was ik wel verslaafd omdat er verder nix te doen was op mn com. Maar nu kan ik toch echt wel betere dingen verzinnen dan Mijnenveger hoor
mijn tijden:
Beginner: 6
Gevorderde: 45
Expert: 89

Windhoos2000 mijnenveger ziet er mooier uit dan die van 98

Maximale grootte van het veld met 200 bommen opgelost in 254 seconden
. Highscores van de andere levels weet ik niet meer. (die 200 bommen heb nog een screenshot van vandaar dat ik die zo zeker weet)
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
89 sec in expert; dus meer dan 1 mijn per sec en zonder dubbelems.kn+esc.....yeah rightOp donderdag 16 augustus 2001 16:05 schreef Sabbath het volgende:
mijn tijden:
[afbeelding]
Wij spelen het op de helpdesk van @home altijd als we ff geen zin hebben om mensen te helpem, ze lunnen best nog ff wat langer in de waacht staanOp donderdag 16 augustus 2001 06:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ik speel het vaak zat. Als ik weer eens moet wachten bij de helpdesk van @home bijvoorbeeld![]()
[afbeelding]
Hebben jullie dan geen enig respect voor de slachtoffers van landmijnen
Ik kan het je niet bewijzen maar het is me ECHT een keer gelukt en die dubbelklik+esc kende ik niet eensOp donderdag 16 augustus 2001 16:16 schreef Bramiozo het volgende:
[..]
89 sec in expert; dus meer dan 1 mijn per sec en zonder dubbelems.kn+esc.....yeah right
Verwijderd
Misschien is dit wat?Op donderdag 16 augustus 2001 05:24 schreef hdd het volgende:
http://www.max99kbgames.com
ik heb net dus ff zo'n die hard mijnviger site gevonden
de snelste tijden zijn daar ongeveer
beginner: 1
intermediate: 10
expert: 44
De truc is dan ook zo min mogelijk mijnen te 'marken' dat doet de computer namelijk al voor je als je alle niet-mijn vakjes open heb gemaakt. Mark alleen mijnen als je weet dat het je tijdwinst oplevert door middel van de rechter/linker muisknop actie. Verder is het ook vooral veel geluk hebben. zoals je in sommige filmpjes kan zien
de snelste tijden zijn daar ongeveer
beginner: 1
intermediate: 10
expert: 44
De truc is dan ook zo min mogelijk mijnen te 'marken' dat doet de computer namelijk al voor je als je alle niet-mijn vakjes open heb gemaakt. Mark alleen mijnen als je weet dat het je tijdwinst oplevert door middel van de rechter/linker muisknop actie. Verder is het ook vooral veel geluk hebben. zoals je in sommige filmpjes kan zien
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Pagina: 1