Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ik zoek een game pc

Pagina: 1
Acties:

• daantje83
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-05 14:32
beste tweakers

ik zoek een game pc.. ik heb maar een klein buget of eigenlijk geen buget...
ik wil graag gta v rp .. en het liefst ook pubg... is dit iets? vond dit op mp
het is eigenlijk al iets boven mijn buget dus als het het net mee kan dan graag
Te koop gaming pc om FORTNITE en a dere zware spellen op te spelen. GTA 5- ROBLOX. ENZ.

De specificaties zijn als volgt:

-windows 10 pro
-Intelcore i5
-6GB ram
-HDD 300GB
-60GB SSD
-NVIDIA GEFORCE GTX 1050 Ti videokaart twv 130 euro.

Geen onzinbiedingen van 150 euro aub!!! Deze pc is snel met een videokaart van 130 euro welke nieuw is!!! MINIMALE PRIJS IS 275 EURO. VOOR LAGER GAAT DEZE SNELLE PC NIET WEG.

Ik verkoop dit omdat ik een ps5 heb. De conditie is zo goed als nieuw.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:53
De videokaart is redelijk, de rest van de computer is flink verouderd en vrijwel niks waard.

Maar als ik je goed begrijp, dan is €275 al boven je budget? Voor €250 ga je weinig tot niks redelijks vinden, zeker niet met de woekerprijzen van videokaarten de laatste tijd.

The devil is in the details.

• daantje83
maar kan ik het spel er wel mee spelen... ik snap eigenlijk niet hoe dat precies werkt..
of is het zo dat ik het spel nu kan spelen en een paar updates verder niet meer???

ik kan beter door zoeken naar iets anders ? kun je soms op mp nog een koopje scoren
van iemand met te veel geld... of kan ik dat wel vergeten..

ja eigenlijk is 300 euro max voor mij helaas :(

en me laptop... ik weet niet er zit zoon delay in het spel... ik wil echt over naar een pc..

ik heb hier een goed beeldscherm dus heb alleen een kast nodig..

[Voor 6% gewijzigd door daantje83 op 05-04-2021 15:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:53
GTA 5 is niet heel licht, dat gaat ook met die computer al niet geweldig draaien. Het zal wel werken, maar niet heel snel, en niet op hoge instellingen.

Ik zou vooral doorsparen, in plaats van nu voor heel weinig geld iets proberen te kopen. Of kijk eens naar bijvoorbeeld een Playstation 4.

The devil is in the details.

• daantje83
nee sorry een ps 4 is niks voor mij dat weet ik nu al ik wil echt graag een pc..
ok bedankt voor het advies..

bedankt ook voor je snelle reactie.. had al een keer eerder een miskoop gedaan.. dacht dit keer laat ik het niet gebeuren en ga ik vragen voor ik geld uit geef :)

[Voor 42% gewijzigd door daantje83 op 05-04-2021 15:31]

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:24
met het lijstje specificaties zoals er nu staat weet je eigenlijk nog steeds niet zo veel, het is niet heel specifiek. een i5 kunnen wel tientallen verschillende processoren zijn.

Maar als ik kijk naar de minimale vereisten van GTA5 dan ga je dat waarschijnlijk niet redden met het systeem uit de advertentie, behalve de grafische kaart die is wel ok voor jouw doel.

Als ik hier in de V&A kijken (vaak een stuk betrouwbaarder dan Marktplaats) dan zie ik bijvoorbeeld al dit systeem: V&A aangeboden: Desktop PC.

[Voor 5% gewijzigd door Noisia op 05-04-2021 15:33]

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

• daantje83
ja sorry ik ben dus echt een super noob :)
ik kan een beetje game eigenlijk niet eens goed
en van pc s weet ik al helemaal niks... daarom vraag ik het ook altijd hier...
als ik beter op v&a iets kan kopen koop ik daar graag iets..
als ik een beetje hulp kan krijgen...
ik wil eigenlijk ook gaan streamen op twich... ik heb een redelijk fatsoenlijk laptop
een hp zbook 15 ik weet niet of ik dat als stream pc kan gebruiken ?

ja graag advies ik bel zo even me ouders kijken of ik nog een beetje wat gesponsord kan krijgen..
ik denk dat ik max 350 kan uit geven..

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21:36
Opzich ok, maar er zit nogal weinig opslag in het systeem uit de topicstart. 360GB totaal, niet zoveel, vooral met GTA5. Die videokaart is wel goed voor het budget.
Deze zien er al beter uit: https://www.marktplaats.n...e-hd.html?previousPage=lr
https://www.marktplaats.n...-ram.html?previousPage=lr
De laptop kan gebruikt worden als deel van een dual pc streaming setup. Hierbij zal echter een capturekaart gekocht moeten worden.
https://www.streamscheme.com/how-to-setup-dual-pc-streaming/
Veel succes.

[Voor 19% gewijzigd door Ludwig005 op 05-04-2021 15:45]

• daantje83
super bedankt

ook hier was ik niet van op de hoogte ga me er even in verdiepen :)

• J_aimy
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 15-05 11:41
daantje83 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:20:
beste tweakers

ik zoek een game pc.. ik heb maar een klein buget of eigenlijk geen buget...
ik wil graag gta v rp .. en het liefst ook pubg... is dit iets? vond dit op mp
het is eigenlijk al iets boven mijn buget dus als het het net mee kan dan graag
Te koop gaming pc om FORTNITE en a dere zware spellen op te spelen. GTA 5- ROBLOX. ENZ.

De specificaties zijn als volgt:

-windows 10 pro
-Intelcore i5
-6GB ram
-HDD 300GB
-60GB SSD
-NVIDIA GEFORCE GTX 1050 Ti videokaart twv 130 euro.

Geen onzinbiedingen van 150 euro aub!!! Deze pc is snel met een videokaart van 130 euro welke nieuw is!!! MINIMALE PRIJS IS 275 EURO. VOOR LAGER GAAT DEZE SNELLE PC NIET WEG.

Ik verkoop dit omdat ik een ps5 heb. De conditie is zo goed als nieuw.
Ik weet niet of het mag, maar heb je toevallig een link naar deze advertentie.
Een i5 heb je namelijk in meerdere generaties.
6GB RAM is niet erg veel.
300GB HDD en 60GB SSD is ook niet erg veel.
1050Ti is redelijk oke, maar waarschijnlijk ook het beste van heel de PC.

Om het even te vergelijken met je laptop vraag ik mezelf af of je weet waardoor er 'delays' zijn.
Heb je de precieze specs van je laptop, je zou GTA V op low settings moeten kunnen spelen, misschien dat de laptop nog voorzien is van een HDD en een upgrade naar een SSD hier je voorlopig tevreden houdt.
Aangezien een PS4 niks voor jou is, om welke reden dan ook, je ook aan je wensen voldoet.
daantje83 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:27:
maar kan ik het spel er wel mee spelen... ik snap eigenlijk niet hoe dat precies werkt..
of is het zo dat ik het spel nu kan spelen en een paar updates verder niet meer???

ik kan beter door zoeken naar iets anders ? kun je soms op mp nog een koopje scoren
van iemand met te veel geld... of kan ik dat wel vergeten..

ja eigenlijk is 300 euro max voor mij helaas :(

en me laptop... ik weet niet er zit zoon delay in het spel... ik wil echt over naar een pc..

ik heb hier een goed beeldscherm dus heb alleen een kast nodig..
Ik vrees dat bij het aankopen van een 2e hand systeem met die specs, zeker die je aangeeft, toch in de zeer nabije toekomst problemen geeft, zeker omdat je toch een aantal jaar achterloopt en misschien al je vriendjes de nieuwere spellen gaan spelen en je dan moet achterblijven omdat je te greedy was om nu een eigenlijk al te oud systeem koopt.
Zulke systeem werken vaak nog met DDR3 geheugen, terwijl DDR4 toch al een jaartje of 5 al dan niet 6 aanwezig is en ze zelfs al denken aan uitbrengen van DDR5.
Grafisch zijn er ook al gigantische stappen gemaakt.
Ik zou eerlijk gezegd nog even afwachten en misschien met uitbrengen van DDR5 komen er systemen met DDR4 geheugen in de verkoop waarbij je misschien makkelijker kan upgraden van low end DDR4 systemen naar high end DDR4 systemen.

• daantje83
ik heb even een nieuw topic aan gemaakt...
ik ben op zoek naar een game pc..
voor gta v rp en het liefst ook pubg. te kunnen spelen
het mooiste zou zijn als die meteen sterk genoeg is dat ik er ook mee kan streamen...
maar mocht dat niet kunnen heb ik nog een redelijke laptop hp zbook 15 waar dat met behulp
van een bepaalde kaart wel zou moeten kunnen zonder de pc extra te belasten..

ik weet echt niks van computers video kaarten en geheugen ook niet van streamen :) dus ik hoopte dat jullie me een beetje de goeie richting op kunnen helpen

voor 250 euro gaat het volgens mij niet echt lukken als ik jullie goed begrepen heb.
ben een arm mens dus moet het geld nog lenen van me ouders ook 350 euro is geen probleem..
maximaal 500 euro maar liefst echt iets er onder.. vooral als ik ver moet rijden ik woon omg eindhoven.. dus als ik hem in rotterdam moet halen..ja als die heel goed is geen probleem maar dan moet die wel echt goed zijn.

ik heb een goed beeldscherm dus ik heb eigenlijk alleen een kast nodig..ik kan wel een goede muis / toetsenbord / microphone er bij gebruiken maar kan die uiteraard ook later los kopen..

julie gaven al aan koop het gewoon niet op marktplaats doe dat je zelf niet aan
ook omdat ik hier altijd goed advies krijg.. koop ik hem het liefst via deze site als er iets passends voor me is..

graag jullie hulpen :)

b.v.d .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Baardhaas
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Kijk even rond in vraag en aanbod.

Voor € 250,- heb ik deze gevonden. Behalve een flinke deuk zit er ook een GTX 1650 en een I5 4590 in. Games op 1080p zou hier mee moeten lukken.

• daantje83
het mag iets duurder zijn als 250 als ik er dan ook iets meer voor heb ...
ik hou wel echt van spelletjes spelen

ik had zelf deze gevonden is dit iets?

V&A aangeboden: Snelle Game pc, i5 4670k, ASRock Z87 pro 3 mobo, MSI Nvidia G...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Baardhaas
  • Nu online
Die ziet er in elk geval 'gaming' uit, in tegenstelling tot die ik heb genoemd. Heeft voldoende RAM, redelijk wat SSD opslag, maar een GTX 960 ga je niet heel vrolijk van worden, een 1650 is een aardig stuk beter. Bovendien betaal je ook voor een monitor die je niet nodig hebt. € 495 is aardig aan de prijs voor wat je er nu en de komende jaren nog mee kunt doen.

Ik zou kijken naar een goedkope pc met een goede videokaart en de rest van je budget aan eventuele upgrades besteden. RAM of een SSD is eenvoudig zelf te installeren.

• daantje83
ok bedankt uuh ja een deuk maakt me eigenlijk helemaal niks uit...
paar led lampjes er in had ik wel leuk gevonden maar ook dat is maar uiterlijk..
het belangrijkste is dat die goed is.
dell is wel een goed merk van van die dell kan ik wel een tijdje plezier hebben ?
ik bouw en doe het zelfs liefst niks aan de pc.. ja ik krijg een video kaart er wel in.. en geheugen ook wel..
maar toch ik haal het liefst iets dat meteen goed is... ready to play :)

[Voor 25% gewijzigd door daantje83 op 07-04-2021 23:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Baardhaas
  • Nu online
daantje83 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:26:
dell is wel een goed merk van van die dell kan ik wel een tijdje plezier hebben ?
Het vervelende aan dit soort desktops is dat veel onderdelen specifiek zijn, er gaat geen gewone ATX voeding in en of het moederbord een standaard form factor heeft durf ik ook niet te zeggen. Dus als er iets kapot gaat, kan vervangen lastig worden.

Qua bang for buck lijkt het mij wel een goede deal. Met de huidige GPU prijzen zou je hem haast al alleen vanwege de videokaart kunnen kopen. SSD is wel erg klein.

Deze kwam ik ook nog tegen. Misschien dat je een hier een bod op kunt doen.

• daantje83
GTX 970 GPU

ik neem aan dat dat de video kaart is ?? ja sorry hoor voor being stupid maar hoe hoger dat getal hoe beter??
of is dat weer merk afhankelijk

ik vond deze ook nog
mooie kast ook

V&A aangeboden: game pc 1050ti

deze geeft aan licht game.. maar leek me redelijk

V&A aangeboden: i5 6500 mini-ITX PC, 16GB RAM, GT 1030 2GB, Blu-ray, 500GB Sa...

en deze is wel in groningen.. maar volgens mij echt super goed
V&A aangeboden: Game PC l Ryzen 7 l Optioneel RTX 2070 Super

deze ligt mooi op de route naar me ouders.. prijs is super maar twijfel over de video kaart

V&A aangeboden: Game PC | I5 | GTX 950 | 8GB DDR3 | Fortnite | GTA V (5)

deze is denk ik niet goed genoeg 2013 gekocht wel lekker dicht bij

V&A aangeboden: Game PC - i7 3770K / Radeon HD7850 / Crucial MX300 275GB / 8G...

deze ligt ook mooi op de route naar me ouders

V&A aangeboden: Budget Game PC - i7 - SSD - R9 280X 3GB

twijfel aan de video kaart...

• daantje83
pfff wat een lastigheid zeg :) heb 1 x een goede laptop gekocht maar dat was meer voor grafisch ontwerpen ipv game.. dus eigenlijk een miskoop

laatst nog een pc dacht super goed ding omdat die ssd had

ja gelukkig super goed beeldscherm dus geen miskoop voor 50 euro maar toch een miskoop

dit keer hoop ik het goed te doen en de juiste te kopen maar er is zo veel te koop..

als deze goed is heeft deze op het moment me voorkeur
V&A aangeboden: game pc 1050ti

• Baardhaas
  • Nu online
Simpel uitgelegd:
Het eerste getal is de generatie (leeftijd) het tweede getal is de performance. Dus een GTX 970 is een videokaart uit de 9e generatie (inmiddels zijn we 3 generaties verder) en het is een 70, dus een stap onder de 980 en een stap boven de 960. Een generatie nieuwer betekent ook weer betere performance een GTX 1060 presteert in veel gevallen beter of gelijk aan een gtx 970. Je kan GPU benchmarks vergelijken op diverse websites of reviews lezen.

Degene die jouw voorkeur heeft is op zich prima, de i7 2600k was jarenlang een van de populairste CPU's en kan nog steeds redelijk meekomen. Hij is wel inmiddels 10 jaar oud. Met een gtx 1050ti kan je op 1080p gamen.

Die met de RTX 2070 super is inderdaad super goed en zou zeker een ritje naar Groningen waard zijn, als het € 500,- totaal zou zijn. Helaas vraagt hij voor de videokaart € 850,- extra (nieuwprijs was rond de € 550,-) en komt je totaal daarmee op € 1350,-.

De rest moet je niet willen, een gt 1030 of hd7850 word je niet gelukkig van.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
Voor 250 een helepc verwachten met de huidige tekorten is beetje te rooskleurig.

Kan je niet beter een 2r hands PS3 oid kopen?

• daantje83
waar staat dat ik voor 250 een complete pc verwacht ?

in mijn bericht staat duidelijk

voor 250 euro gaat het volgens mij niet echt lukken als ik jullie goed begrepen heb.
ben een arm mens dus moet het geld nog lenen van me ouders ook 350 euro is geen probleem..
maximaal 500 euro

en ik heb geen beeldscherm muis toetsenbord nodig dus compleet ook al niet

• daantje83
Baardhaas schreef op donderdag 8 april 2021 @ 00:19:
Simpel uitgelegd:
Het eerste getal is de generatie (leeftijd) het tweede getal is de performance. Dus een GTX 970 is een videokaart uit de 9e generatie (inmiddels zijn we 3 generaties verder) en het is een 70, dus een stap onder de 980 en een stap boven de 960. Een generatie nieuwer betekent ook weer betere performance een GTX 1060 presteert in veel gevallen beter of gelijk aan een gtx 970. Je kan GPU benchmarks vergelijken op diverse websites of reviews lezen.

Degene die jouw voorkeur heeft is op zich prima, de i7 2600k was jarenlang een van de populairste CPU's en kan nog steeds redelijk meekomen. Hij is wel inmiddels 10 jaar oud. Met een gtx 1050ti kan je op 1080p gamen.

Die met de RTX 2070 super is inderdaad super goed en zou zeker een ritje naar Groningen waard zijn, als het € 500,- totaal zou zijn. Helaas vraagt hij voor de videokaart € 850,- extra (nieuwprijs was rond de € 550,-) en komt je totaal daarmee op € 1350,-.

De rest moet je niet willen, een gt 1030 of hd7850 word je niet gelukkig van.
chips.. :) verkeerd gelezen :)

morgen ochtend na een kop koffie waag ik er nog 1 x goed zoeken
maar denk dat het V&A aangeboden: game pc 1050ti die dan maar word...

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Niet online
Modbreak:*knip* je loopt hier lang genoeg rond om te weten dat het aanbieden van je eigen V&A op het forum (behalve in Vraag & Aanbod overig) niet is toegestaan ;). Graag de rest van de conversatie over een eventuele deel in DM.

[Voor 79% gewijzigd door br00ky op 08-04-2021 07:17]

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:22

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan prima verder in ik zoek een game pc.

Modbreak:Verder is V&A op het forum, behalve in Vraag & Aanbod overig, niet toegestaan. Je kunt @M!chel een privébericht sturen als je de deal verder wilt bespreken.

[Voor 60% gewijzigd door br00ky op 08-04-2021 07:18]

• daantje83
ik had deze ook nog gevonden voor 500

Specs:
- Jianyue H97i moederbord (itx) inclusief I/O shield
- Xeon E3-1265L V3 (vergelijkbaar met een zuinige i7 4770, dus quadcore met hyperthreading)
- Cryorig H7 processorkoeler, de fan heb ik vervangen door een Arctic P12
- 16GB Kingston HyperX Fury (2x8GB DDR3)
- Sapphire Nitro+ RX580 4GB (nieuwe koelpasta)
- Silverstone SX500-LG voeding (SFX, modulair, 80+ gold) met Cooler Master sleeved extensions zwart/groen
- Kingston A2000 m.2 SSD met geactiveerde W10 pro
- Fractal Design Nano S met minimale gebruikssporen, fans vervangen door 2x Arctic P14 en 1x Arctic P12

Moederbord herkende mijn SATA SSD's (EVO 870 en Crucial MX300) niet. HDD'S (getest met Hitachi en Seagate) zijn geen probleem, misschien wel een BIOS instelling maar ik kreeg het niet gevonden.

en deze op deze zit garantie..

Specificaties
3.6Ghz Intel QuadCore i7 - 4790 Processor
8GB DDR3 1600Mhz Geheugen (16GB of 32GB mogelijk tegen meerprijs!)
256GB SSD + 1000GB HDD Opslag
AMD R9 M280X 3GB Videokaart
6x USB3.0, 2x USB2.0
DVI
HDMI
2x Mini Display Poort
VGA
Ethernet
Windows 10 Pro Schoon Geinstaleerd.

deze is maar 250 maar zal wel niet genoeg info zijn

8 GB ram
Intel premium CPU g4600 3.60ghz
GeForce gtx 1050 ti
240 GB SSD
Extra stille koeler

[Voor 9% gewijzigd door daantje83 op 08-04-2021 07:53]

• daantje83
hij staat hier boven ook al

maar als deze echt een goeie is...

https://www.marktplaats.n...-3gb.html?previousPage=lr

ik heb dan en nog even garantie en het is in de buurt...
en ik heb nog 3 of 4 oude laptops... die toch maar in de weg liggen en dan kan er nog wat van de prijs af...

• daantje83
deze leek me ook meer dan een beetje leuk net iets boven me buget maar
daar krijg ik wel wat moois voor

https://www.marktplaats.n...9c5b7a618&previousPage=lr

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
ik zou zelf niet aan een pentium beginnen.
de i7 is 7 jaar oud,
de onderste is 5 jaar oud,

maar als je alles nieuw wilt, is prijs stuk hoger, denk aan zoiets als basis: (let op, case is niet de stilste, wel goed koelend, dus je kan later altijd nog een GPU erbij stoppen :) )

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-11400 Boxed€ 179,-€ 179,-
1MoederbordenASRock B560M PRO4€ 109,-€ 109,-
1BehuizingenPhanteks Eclipse P360A Wit€ 68,07€ 68,07
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4W€ 77,83€ 77,83
1VoedingenCorsair TX550M€ 70,90€ 70,90
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 90,49€ 90,49
Totaal€ 595,29

[Voor 91% gewijzigd door 99ruud99 op 08-04-2021 09:37]

• daantje83
99ruud99 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:27:
ik zou zelf niet aan een pentium beginnen.
de i7 is 7 jaar oud,
de onderste is 5 jaar oud,

maar als je alles nieuw wilt, is prijs stuk hoger, denk aan zoiets als basis: (let op, case is niet de stilste, wel goed koelend, dus je kan later altijd nog een GPU erbij stoppen :) )

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-11400 Boxed€ 179,-€ 179,-
1MoederbordenASRock B560M PRO4€ 109,-€ 109,-
1BehuizingenPhanteks Eclipse P360A Wit€ 68,07€ 68,07
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4W€ 77,83€ 77,83
1VoedingenCorsair TX550M€ 70,90€ 70,90
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 90,49€ 90,49
Totaal€ 595,29
de onderste ben ik mis gelopen nu komt die met wat anders maar dat is nu of nooit erg pusherig.

of ik dit voor 400 wil

i5, nieuwe behuizing, 128 gb ssd en 500 gb hdd. meer werkgeheugen 16 gb (dat was ik zelfs vergeteten). GTX 960 videokaart

ja volgens mij is dit net niet genoeg info... van de zelfde verkoper die happy..
op moment denk ik toch iets meer te betalen en van voor die van michel hier te gaan

vanaf nu ga ik me er in iedere geval in verdiepen... en wat vaker op deze website komen wat meer vragen..
dat wat jullie zeggen niet alleen maar getallen zijn maar ook inhoud voor me hebben ...
want dit is niks ik voel me echt als een blinde in een pc winkel.. geen idee wat ik mee krijg..

• daantje83
heb me keuze gemaakt bedankt voor de hulp
en de dingen die ik weer heb mogen leren :)

• J_aimy
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 15-05 11:41
daantje83 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 14:36:
heb me keuze gemaakt bedankt voor de hulp
en de dingen die ik weer heb mogen leren :)
Waar heb je voor gekozen?
daantje83 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 23:26:
ok bedankt uuh ja een deuk maakt me eigenlijk helemaal niks uit...
paar led lampjes er in had ik wel leuk gevonden maar ook dat is maar uiterlijk..
het belangrijkste is dat die goed is.
ik bouw en doe het zelfs liefst niks aan de pc.. ja ik krijg een video kaart er wel in.. en geheugen ook wel..
maar toch ik haal het liefst iets dat meteen goed is... ready to play :)
Je noemt jezelf supernoob op gebied van computers maar dat lukt wel?
daantje83 schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:30:
had al een keer eerder een miskoop gedaan.. dacht dit keer laat ik het niet gebeuren en ga ik vragen voor ik geld uit geef :)
Een systeem met de leeftijden die getoond worden zijn wel binnen je budget maar is er ook al aan gedacht wat je gaat doen als er een component defect gaat in het systeem.
Ga je dat zelf aantonen?
Leuk die garantie, krijg je ook de aankoopbon van alle componenten?

Wat is het probleem met je laptop dat je de spellen niet kan spelen? Er zit namelijk zooooon delay in, maar weet je eventueel waarom?
Extra sparen voor een meer recente PC is ook gevraagd, hier is geen reactie op gegeven.
Achjah.. het is mijn geld gelukkig niet.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True