Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielspouw
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 12:16
Huidige tv hebben we hoog gehangen zodat de kleine er niet bij kan vanuit de box (die er naast staat). Maar dit komt het kijkplezier niet ten goede vanaf de bank.
Sta op het punt een 55" QLED aan te schaffen (+ wachtlijst mediamarkt voor Xbox Series X) en heb deze tv beugel van Nedis op het oog

https://nedis.nl/nl-nl/pr...180-0-3-draaipunten-zwart

Ik ken dit soort mounts alleen van (natuurlijk veel lichtere) monitoren.
Hoop dat iemand thuis een verticale tv-beugel geïnstalleerd heeft en ervaring kan delen? _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

nielspouw schreef op maandag 5 april 2021 @ 15:05:
Hoop dat iemand thuis een verticale tv-beugel geïnstalleerd heeft en ervaring kan delen? _/-\o_
Ik heb ze vooral op kantoor gebruikt ipv thuis, telt dat ook ;) ?

Niet specifiek ervaring met die mount, meer meer dan genoeg van dat soort dingen gebruikt om een 55" TV op te hangen. Enige waarvoor je moet zorgen is dat het ding goed in de muur zit, zeker als je 'm helemaal uittrekt heb je een hefboom effect, waarbij als je een dun wandje hebt, of hele slappe schroeven dat een issue kan zijn.

Maar pak je een set keilbouten om het in een stevige muur te zetten, dan gaat dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielspouw
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 12:16
mag ik je vragen welk melk / type beugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo uit m'n hoofd is 't merendeel het huismerk van Beugelknaller, en zit er ook eentje van Vogels bij. Maar in essentie zijn al die dingen hetzelfde.