Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een soundbar voor onder de nieuwe 55/65 inch OLED TV
Wat is je budget?
500-1000, en liefst dichter bij de 500 [/i]
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruiken als speaker voor de TV, en ook voor bij films, maar ook als speaker voor gebruik in de woonkamer met Radio, Spotify.. (wifi dus)
Wat heb je zelf al gevonden?
Sonos Beam, budgetvriendelijk, goede reviews
Bose 500, goede review, zeer fraai
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me af of het dan niet beter is om voor een Atmos soudnbar te gaan, en zo ja welke dan? Ik ga komend weekend luisteren bij enkele winkels (lastig nu omdat je een afspraak moet maken) en dan zal ik me ook laten informeren, maar mijn ervaring is dat die het vaak niet goed weten, of dat ik er toch vaak net zoveel vanaf weet als de verkoper.
Ik heb geen interesse voorlopig om multi-room te gaan gebruiken.
Ik zoek een?
Een soundbar voor onder de nieuwe 55/65 inch OLED TV
Wat is je budget?
500-1000, en liefst dichter bij de 500 [/i]
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruiken als speaker voor de TV, en ook voor bij films, maar ook als speaker voor gebruik in de woonkamer met Radio, Spotify.. (wifi dus)
Wat heb je zelf al gevonden?
Sonos Beam, budgetvriendelijk, goede reviews
Bose 500, goede review, zeer fraai
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag me af of het dan niet beter is om voor een Atmos soudnbar te gaan, en zo ja welke dan? Ik ga komend weekend luisteren bij enkele winkels (lastig nu omdat je een afspraak moet maken) en dan zal ik me ook laten informeren, maar mijn ervaring is dat die het vaak niet goed weten, of dat ik er toch vaak net zoveel vanaf weet als de verkoper.
Ik heb geen interesse voorlopig om multi-room te gaan gebruiken.