Toon posts:

Quake II Lithium

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zitten er op GoT eigenlijk nog meer mensen die deze QII-mod spelen, of actief gespeeld hebben.

Ik kwam er net achter dat de chello lithium server dood was na 3 maanden niet meer gequaked te hebben :(. Want de XS4all servers zijn namelijk nix, veel lamers, saaie maps, al is 't beter dan eerst.

Maarruh in de lithium scene had je een paar van die goeie clans, FWC dus :) ([FWC]Null_Brain ben ik dus) maar da was meer subtop. [A.F], ~DL~, [TLT], -{TK}- zitten daarvan ook GoT-ters hier :).

En als iemand nog koele lithium servers weet, graag :)

Gewoon iets wat ik me afvroeg in dit warme weer, ben wel benieuwd hoeveel fans er ngo zijn hiervan aangezien de clanbase ladder zo goed als dood is.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
misschien even op gamespy kijken ?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 02:18 schreef 3CLipZ het volgende:
misschien even op gamespy kijken ?
Ja maar dat zegt zeg maar nix over of een server 'koel' is en zoveel lithium servers zijn er niet eens, enook niet allemaal bij de master list.

BV op die chello server stond quad uit, soms aan maar dan werd er niet gequadlamed, iedereen kende elkaar een beetje en er hing gewoon een leuke sfeer, 't was er goed spelen voor gevorderden en beginners.

XS4all zegt nooit iemand iets, ze spelen de meest saaie maps, campen, quadlemen, en het niveau verschil is er nogal te merken. Nu is het leuk om 5x een camper af te schieten maar na een tijdje wordt dat ook saai. Chello servert kom terug! :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heek vaak en actief gespeeld ja, inmiddels mee gestopt. Af en toe nog wel eens met een paar lui, verder niet.

Goede servers, tja in mijn tijd (lol :) ) waren demon (uk), xs4all en wat deense servers toch wel dé plekken. Nu zou ik het echt niet weten.

FWC nooit van gehoord trouwens :P Rest wel uiteraard, TG1 was ook goed.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op LANs! Heeel vaak!

Steam

Verwijderd

speel echt TE vaak :)

maar ik speel meer lithium Railroad spellen :)

stukkie dynamischer :P

Xs4all is s'avonds laat nog best leuk trouwens, rond een uur of 12 s'nachts neemt het Lamer gehalte best af :)

soms ook wel leeg dan die server, maar ja, soms heb je mazzel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 03:09 schreef D³ het volgende:
FWC nooit van gehoord trouwens :P Rest wel uiteraard, TG1 was ook goed.
Bah ik vond ons toch wel beruchter dan dat, hebben zelfs 2 weekjes eerste gestaan (met veel geluk :)), dat was wel leuk :), en oh ja TG1 was ik vergeten.

En Pjemco, niet toevallig PJ0TT3R, toevallig dezelfde 1e 2 letters :) (was ook een lithiummer)

Verwijderd

Lithium ownde echt, nog steeds eigenlijk maar ik heb Q2 al een tijdje niet meer erop staan.

Als eerste op gamepoint gespeeld maar die newbies daar veegde je zo van de map. Op xs4all was het leuker, en ik speelde het erg vaak op amerikaanse servers, met isdn een klote ping maar was toch wel fun,..

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Een vriend van me (ken ik IRL /Internet)... speelde ook Quake II... Lithium... en zat in [A.F]

Verwijderd

Lithium is een kutmod. Kan niet eens strafejumpen.
Lithium is voor mensen die hun benen niet goed kunnen gebruiken, runes en hook zuigen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 12:04 schreef Vo0 het volgende:
Lithium is een kutmod. Kan niet eens strafejumpen.
Lithium is voor mensen die hun benen niet goed kunnen gebruiken, runes en hook zuigen.
Je kan wel strafejumpen, lithium is voor mensen die die extra dimensie erbij willen en wat sneller willen spelen. En runes tja je moet er idd mee om kunnen gaan, en het kan frustrerend zijn om tegen een strength op te moeten boksen, en als onervaren lithium speler heb je vaak de slechte runes omdat je te traag bent :).

Een hook vereist om er goed mee om te gaan meer skills dan kunnen strafejumpen, en circlejumpen zelfs, maar ja :) dit gezeik heb je al sinds 't begin van lithium :)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 16:41
Heb wel een tijdje Lithium gedaan, vooral om de grapple/hook. En die runes zijn ook OK.
Speel nou alleen maar Chaos, zit ook runes/hook in, is niet populair maaar veel vernieuwender dan Lithium. :)

PS de populairste server staat in De States, dus dat is altijd ping 150. Maar dat is goed speelbaar :7

Binnenkort ook chaos voor Q3...

Verwijderd

enne.....waar zijn NSA en HOB in dit verhaal ? ;)
ik was [HOB]Goblin en docftp was [NSA]Feelthapain
en het enige wat we nu nog doen is GOT-en B-)
sorry dat ik zo'n ouwe thread naar boven haal, maar het is inderdaad wel leuk om te kijken of er oude bekende q2-ers op GOT zitten

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WAAATTTT!!!!
NSA en HOB worden niet vermeldt??
Waren we dan zo slecht?
Volgens mij waren we toch wel de betere clans hoor

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

WOW, dat is al lang geleden dat k dat heb gespeelt.

/me wil is ook wel benieuwd naar een paar goede Q2 Lithium servers. :9~

Verwijderd

hehe speelde je ook altijd op a2000 server tweaky ?

Verwijderd

uhm nee, k zat vaak op de z.net server, maar volgens mij is die d'r niet meer. (telde lekker niet bij m'n download limit, en k zat vaak op k dacht xs4all.

Verwijderd

Ik zat vroeger in A.F. Ik speel zo nu en dan nog wel lithium maar het is nu meer DM en Team DM.

Nick is trowuens PeeJee :)
Pagina: 1