Met de zoekfunctie al wat topics doorgebladerd alleen niet tot het juiste antwoord gekomen.
Ik ben kraan in de keuken aan het vervangen (standaard is 3/8" aansluiting op de flexibele nieuwe slang). Ik ging er vanuit dat de standaardmaat 3/8 is maar blijkbaar is dit anders. De flexibele slang lijkt te groot voor de aansluiting.
Zoals je ziet op de foto's is de aansluiting ook anders van de oude slangen. Iemand enig idee wat voor koppelstuk ik zou moeten hebben om de nieuwe slang erop te krijgen? Een knelkoppeling, of normaal met teflon? Welke maat? Ik weet de maat van het gouden koppelstuk helaas niet. Het zilveren stuk daarvoor is 1/2. Op de oude slang staat vsh 10 super fm1254.
Bedankt voor de hulp!
:strip_exif()/f/image/p1MoHenhFVyBzJDRD41ir2Jx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6JwomeT6fR8nUxo8oIvpExsZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KCpdqWq8kcIVCeNFAEsfDvcJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben kraan in de keuken aan het vervangen (standaard is 3/8" aansluiting op de flexibele nieuwe slang). Ik ging er vanuit dat de standaardmaat 3/8 is maar blijkbaar is dit anders. De flexibele slang lijkt te groot voor de aansluiting.
Zoals je ziet op de foto's is de aansluiting ook anders van de oude slangen. Iemand enig idee wat voor koppelstuk ik zou moeten hebben om de nieuwe slang erop te krijgen? Een knelkoppeling, of normaal met teflon? Welke maat? Ik weet de maat van het gouden koppelstuk helaas niet. Het zilveren stuk daarvoor is 1/2. Op de oude slang staat vsh 10 super fm1254.
Bedankt voor de hulp!
:strip_exif()/f/image/p1MoHenhFVyBzJDRD41ir2Jx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6JwomeT6fR8nUxo8oIvpExsZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KCpdqWq8kcIVCeNFAEsfDvcJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W9XT1BzQjWkfktYR6GtOFRA6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door supaStylin op 05-04-2021 13:00 ]