Toon posts:

Beoordeling verwijderen Jimmy chu

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
Beste admin.

Ik had een account aangemaakt cosmoos omdat me huidige buiten beschouwing was..

ik heb met jimmy contact gehad onder de naam cosmoos en hij zou mij gisteren een berichten niet gedaan..

nu heb ik aanbod van marktplaats voor een rtx 3090 en dat geniet mijn voorkeur ..

dit vermeld onder me huidige account aan jimmy die snapt het niet en gefet een negatieve beoordeling en er is geen transactie geweest.

dus graag weghalen.

Thanks alvast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:06

dragonhaertt

@_'.'

Meerdere account hebben is niet toegestaan.

Van je verhaal kan ik geen koek bakken, geen idee wat er nou was afgesproken en wat niet.

Als je iets aan een beoordeling wil doen zou ik als ik jou was een coherent verhaal posten...

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@Microkid ik zag jou reactie betreffende een bugje in een eerder va advertentie
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2064146 van de ts..

[ Voor 40% gewijzigd door jack zomer op 05-04-2021 13:24 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
@dragonhaertt

Ik heb mijn tweakers account een tijd geleden stopgezet.. hiervan had ik spijt dus nieuwe aangemaakt.
Echter mag dit niet dus in overleg met tweakers mijn orginele account laten activeren.

dit is echter verwarrend maar ga graag door met mijn account tattooboy1985.

Jimmy chu zou mij gisteren whatsapp sturen om langs te komen en te contacten omdat ik meer info over zijn kaart, desnoods fotos en filmpje.

Heb geen bericht ontvangen van dhr Chu gisteren, dus ben op een marktplaats aanbod voor een 3090 ingegaan.

Vanmorgen contact gehad met dhr Chu , (voordat die van marktplaats reageerde.)

en aan dhr Chu verteld vanmorgen via mijn huidige account dat ik ervan af wil zien ivm aanbod 3090 die reageerde vandaag over het aanbod.

terwijl die om mijn adres vroeg , maar heb nog steeds geen fotos of filmpje gezien.

dus nee ben geen oplichter, en is geen tijd afgesproken.

Ik krijg ook mensen die iets willen komen ophalen en er helaas vanaf zien, dat is geen reden voor oplichter genoemd te worden anders kan je heel marktplaats oplichter nomen en grote gross van tweakers ook.

@Microkid kan jij de beoordelingen weghalen ? zou op prijs gesteld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door tattooboy1985 op 05-04-2021 13:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@tattooboy1985 allemachtig er is echt niets van je berichten te maken. Misschien iets meer tijd steken in fatsoenlijk Nederlands. Wellicht helpt dat ook om dit soort "verwarringen" in de toekomst te voorkomen. Als je "Chu" ook op deze manier berichten hebt gestuurd snap ik eventuele negatieve feedback wel.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
@Ebayzo slecht schrijven maakt je geen oplichter. En dat is waar het hier om draait toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:52

3DDude

I void warranty's

Nee maar je moet duidelijk zijn in je communicatie.
Duidelijke afspraken maken is wel een vereiste.
Nu denkt die Chu dat je had afgsproken maar je hebt toch zaken elders gedaan.

Ik snap er overigens ook geen bal van wat je allemaal schrijft.

[ Voor 47% gewijzigd door 3DDude op 05-04-2021 13:55 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tattooboy1985

Topicstarter
er was geen afspraak of tijd afgesproken.. ik zou meneer nog berichten, ervan uitgaande dat die nog een whatsapp zou sturen.

en als het was zou het vanavond pas zijn i.v.m paas bezoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Jimmy Chu? Ik hiphop als een konijn in de Jimmy Woo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wil iedereen die niet betrokken is aub niet reageren? Dank.

Goed, ik heb getracht wijs te worden uit alle berichten. Ondanks de grote "puinhoop" kan ik niet anders concluderen dat er geen sprake was van een overeenkomst. Er was een intentie, dat wel, maar verder is het, door diverse communicatie problemen, niet gekomen. Ik heb de betreffende review daarom verwijderd.

[ Voor 70% gewijzigd door Microkid op 05-04-2021 14:31 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.