Ik heb gebruikte Philips Velo 500's te koop gezien voor 300 piek.
Leuke gadget, maar ik heb nog wel vragen.
De search leverde weinig op en ik kon vreemd genoeg al helemaal geen philips support page vinden voor dat ding.
1. Er zit Windows CE 2.0 bij. Welke hogere versies kunnen er op?
Er zit dus een Windows CE 2.0 bij, ook met officiele licentie. Is upgraden naar CE 2.1 of 2.11 gratis?
Bij Microsoft kon ik daar niks over vinden.
Zijn er uberhaupt update packs te downen op 2.0, en zijn die voor iedere hand held geschikt?
2. Kan er Windows CE 3.0 op?
Is Windows CE 3.0 algemeen, of moet je een versie kopen specifiek voor de handheld die je hebt?
3. Programmeren
Kun je met Visual Studio zo programmeren voor Windows CE ? Moet daar nog wat bij? Zo ja is dat gratis te downen of moet je daar ook weer voor dokken?
4. Compact flash
Ik heb op een site gelezen dat er een Compact flash slot in zit. Is dat waar?
Kan Windows CE gewoon flash disks lezen met een FAT filesystem?
5. Non-Windows systemen
Je kunt dat ding via een dockingstation verbinden met de PC, via de seriele poort.
Kun je ook dingen uitwisselen met Linux of andere non-Windows operatingsystems?
Of zit je voor uitwisseling van gegevens met een PC altijd aan Windows vast.
6. Internet
In dat ding van 300 piek zit geen intern modem. Via het dockingstation heb je wel een seriele poort. Kun je ook via die seriele poort een tcp/ip (dus internet) verbinding opzetten? (die ik dan via m'n FreeBSD machine weer router naar m'n kabelmodem
)
Leuke gadget, maar ik heb nog wel vragen.
De search leverde weinig op en ik kon vreemd genoeg al helemaal geen philips support page vinden voor dat ding.
1. Er zit Windows CE 2.0 bij. Welke hogere versies kunnen er op?
Er zit dus een Windows CE 2.0 bij, ook met officiele licentie. Is upgraden naar CE 2.1 of 2.11 gratis?
Bij Microsoft kon ik daar niks over vinden.
Zijn er uberhaupt update packs te downen op 2.0, en zijn die voor iedere hand held geschikt?
2. Kan er Windows CE 3.0 op?
Is Windows CE 3.0 algemeen, of moet je een versie kopen specifiek voor de handheld die je hebt?
3. Programmeren
Kun je met Visual Studio zo programmeren voor Windows CE ? Moet daar nog wat bij? Zo ja is dat gratis te downen of moet je daar ook weer voor dokken?
4. Compact flash
Ik heb op een site gelezen dat er een Compact flash slot in zit. Is dat waar?
Kan Windows CE gewoon flash disks lezen met een FAT filesystem?
5. Non-Windows systemen
Je kunt dat ding via een dockingstation verbinden met de PC, via de seriele poort.
Kun je ook dingen uitwisselen met Linux of andere non-Windows operatingsystems?
Of zit je voor uitwisseling van gegevens met een PC altijd aan Windows vast.
6. Internet
In dat ding van 300 piek zit geen intern modem. Via het dockingstation heb je wel een seriele poort. Kun je ook via die seriele poort een tcp/ip (dus internet) verbinding opzetten? (die ik dan via m'n FreeBSD machine weer router naar m'n kabelmodem