Ik zoek een?
Goede smartphone met minimaal 1440p
Wat is je budget?
Maakt niet heel veel uit maar minder is mooi
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornaamelijkste eis is een display van 1440 of meer pixels omdat ik mijn mobiel regelmatig gebruik om naar mijn tv (LG) te streamen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil een unlimited abonnement en heb geen tv en/of internet abonnementen. De genoemde prijzen zijn de toestelprijzen icm een 2 jarig unlimited data abonnement.
Mijn oog is gevallen op de:
-S21 Ultra (€960 inclusief met de galaxy buds pro)
- Oneplus 9 pro (€708)
- Oppo find x3 pro (€948 inclusief met de oppo watch 46mm en de AirVOOC 75w wireless charger actie)
- Xiaomi mi 11 ultra (word waarschijnlijk volgende maand gereleased)
- Sony Xperia 1 III (release datum onbekend)
Welke vragen heb je hier nog over?
Vind de Sony dusver een zeer interessante keuze vanwege de (waarschijnlijke) hogere resolutie.
Ik wil hoe dan ook een draadloze oplader bij mijn mobiel halen vanwege praktische redenen.
Ik heb geen ervaring met de OS van deze merken op die van de samsung na. Deze vond ik prima.
Ik sta open voor suggesties die ik niet genoemd heb!
Goede smartphone met minimaal 1440p
Wat is je budget?
Maakt niet heel veel uit maar minder is mooi
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornaamelijkste eis is een display van 1440 of meer pixels omdat ik mijn mobiel regelmatig gebruik om naar mijn tv (LG) te streamen
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik wil een unlimited abonnement en heb geen tv en/of internet abonnementen. De genoemde prijzen zijn de toestelprijzen icm een 2 jarig unlimited data abonnement.
Mijn oog is gevallen op de:
-S21 Ultra (€960 inclusief met de galaxy buds pro)
- Oneplus 9 pro (€708)
- Oppo find x3 pro (€948 inclusief met de oppo watch 46mm en de AirVOOC 75w wireless charger actie)
- Xiaomi mi 11 ultra (word waarschijnlijk volgende maand gereleased)
- Sony Xperia 1 III (release datum onbekend)
Welke vragen heb je hier nog over?
Vind de Sony dusver een zeer interessante keuze vanwege de (waarschijnlijke) hogere resolutie.
Ik wil hoe dan ook een draadloze oplader bij mijn mobiel halen vanwege praktische redenen.
Ik heb geen ervaring met de OS van deze merken op die van de samsung na. Deze vond ik prima.
Ik sta open voor suggesties die ik niet genoemd heb!
[ Voor 12% gewijzigd door Olthof074 op 06-04-2021 09:56 ]