zoektocht naar laptop standaard (voor gaming en werk, thuis)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik zoek een?
Laptopstandaard, voor gaming en werken vanuit huis (in hoogte verstelbaar zou fijn zijn hiervoor). Heb een lenovo ideapad l340-17irh, en die koelt dmv 2 ventilatoren aan de onderkant. Enige nadeel wel aan deze laptop, heeft maar 2 aansluitingen voor usb-a (2x USB-A & 1x USB-C). Een laptopstandaard die misschien ook extra usb aansluitingen zou hebben zou perfect zijn.

Wat is je budget?
Ergens tussen de 50-100 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen bepaalde merk voorkeur, Heb nu tweetal gezien die ik wel interessant vond; Greenure Laptop koeler en Cooler Master

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
lenovo ideapad l340-17irh, een 17 inch laptop. omgeving; zal op 1 plek gebruikt worden, op mijn bureau. Dus hoeft geen rekening gehouden te worden met evt flexibel mee te nemen oid

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:18
Die cm heb ik ook, is erg fijn.
Let weliet in hoogte in te stellen en gigantisch :)

Tweede ding: handleiding klopt niet. Je moet hem juist niet laten blazen op hete punten, want daar wil de lucht uit je laptop.

Derde punt: met een grote laptop buigt hij heel klein beetje door: zorg dat de ventilatoren niet helemaal onderaan gemonteerd zijn, anders leunt hij hierop.

Vierde punt- ik heb wel eens stillere ventilatoren gehad.

Dat gezegd hebbende, heb er 2, en ze doen het al 9 jaar goed. Zegt misschien genoeg over hoe fijn ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
99ruud99 schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:36:
Die cm heb ik ook, is erg fijn.
Let weliet in hoogte in te stellen en gigantisch :)

Tweede ding: handleiding klopt niet. Je moet hem juist niet laten blazen op hete punten, want daar wil de lucht uit je laptop.

Derde punt: met een grote laptop buigt hij heel klein beetje door: zorg dat de ventilatoren niet helemaal onderaan gemonteerd zijn, anders leunt hij hierop.

Vierde punt- ik heb wel eens stillere ventilatoren gehad.

Dat gezegd hebbende, heb er 2, en ze doen het al 9 jaar goed. Zegt misschien genoeg over hoe fijn ze zijn.
Ja klopt, is niet in hoogte verstelbaar (toch wel flinke minpunt voor mij). Vraag me nu wel af, want je geeft aandat die doorbuigt bij een grote laptop (mn lenovo is aardig groot), hoe stevig voelt die aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
Nu, dat ding is praktisch onverwoestbaar. De fans daarentegen kunnen wel stuk (vooral als je je laptop meeneemt en vergeet dat ie met kabeltje vast zat..

In die 9 jaar heb ik het frame nog niet gebogen / gedeukt / etc. Rubber begint wel uit te drogen maarja... Dat viel te verwachten.

Ps mijne was de non plus, maar zie zo op het oog geen grote verschillen.

PS2: sinds ik de kabel uit zo'n fan heb getrokken heb ik die ene vervangen voor een 120mm case fan, was ook zo gepiept :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
Ps bij megekko etc is hij 38 euro. (Of Amazon 39)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamboeli
99ruud99 schreef op zondag 4 april 2021 @ 23:57:
Nu, dat ding is praktisch onverwoestbaar. De fans daarentegen kunnen wel stuk (vooral als je je laptop meeneemt en vergeet dat ie met kabeltje vast zat..

In die 9 jaar heb ik het frame nog niet gebogen / gedeukt / etc. Rubber begint wel uit te drogen maarja... Dat viel te verwachten.

Ps mijne was de non plus, maar zie zo op het oog geen grote verschillen.

PS2: sinds ik de kabel uit zo'n fan heb getrokken heb ik die ene vervangen voor een 120mm case fan, was ook zo gepiept :)
Ah ok goed om te weten, mn laptop zelf is niet zo heel zwaar maar als ik ook nog eens erop ga typen wordt het een stuk zwaarder :P
Ja dat rubber na tijdje opdroogt snap ik.. al helemaal na 9 jaar! Dat klinkt wel stevig ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Bamboeli op 05-04-2021 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
Mja, ik gebruikte hem in het begin met een hp pavillion dv6, daarna met wat andere laptops, meestal waren dit relatief zware gaming laptops.
Pagina: 1