OneDrive - Preview Users before 2016 - Camera Album Samsung

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:50

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
Zijn hier ook gebruikers welke 5 jaar geleden zich hebben opgegeven voor de 15GB behoud op je OneDrive Personal Cloud Storage account en dit vandaag de dag ook nog hebben? En toen d'r tijd ook onderstaande mail hebben gekregen? Al dan niet in gebruik of stampes vol maakt niet uit. Maar nog nooit hebben opgegeven voor een betaalde dienst van OneDrive.

Dan ben ik opzoek naar jou :o
Van: Microsoft OneDrive [mailto:onedrive@microsoftemails.com]
Verzonden: donderdag 21 april 2016 2:35
Aan: lSltAlKeR
Onderwerp: Belangrijke wijzigingen in OneDrive

Belangrijke wijzigingen in OneDrive

Zoals u weet zal de hoeveelheid opslagruimte voor de meeste OneDrive-accounts wijzigen van 15 GB naar 5 GB. U hebt eerder aangegeven dat u de gratis opslagruimte van 15 GB wilt behouden (evenals de 15 GB bonus bij uw camera-album, indien van toepassing).* Uw account zal daarom niet door deze wijzigingen worden getroffen.
We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze wijzigingen kan hebben veroorzaakt. Met behulp van de feedback van onze gebruikers doen we er alles aan om OneDrive tot de best mogelijke optie te maken voor iedereen die productief is en meer wil doen.
Bedankt dat u OneDrive gebruikt.
– Het OneDrive Team

* Deze opt-in aanbieding is beëindigd op 31 januari 2016.

Deze updates hebben alleen betrekking op uw persoonlijke OneDrive-account. OneDrive-accounts via werk of school vallen er niet onder.

U ontvangt deze e-mail om u te informeren over een belangrijke wijziging in OneDrive.

Microsoft respecteert uw privacy. Voor meer informatie kunt u onze Privacyverklaring inzien.

Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
Wat staat er vandaag de dag bij jou in je account onder

https://onedrive.live.com/?v=managestorage

Hoor het graag, _/-\o_

Ik trap af en zie helaas dit onderstaande en baal ervan dat ik voor de aankoop niet nog ff daar had gekeken van te voren.

Dus graag jou input.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5z3d948eOoVH5UWjghl43cCl-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/56LYIZ47FNlpUyHeSmXYKVhp.jpg?f=fotoalbum_large

Speedtouch freak