Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Memo met vergrendeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• curvecheese
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-04 12:28
Mijn vraag
Op mij phone heb ik een memo app. Daar zet ik van alles wat in oa ook gebruikersnamen en wachtwoorden. Ik weet daar zijn ook aparte apps voor. Maar toch wil ik daarvoor deze memo wel blijven gebruiken naast allerlei voor mij andere relevante info. Dus ik nen op zoek naar een andere memo app die ik via wachtwoord en of fingerprint kan beveiligen. Maar dan moet er ook in import functie voor tekst en data inzitten. Ik heb hier naar gezocht en kon wel eea vinden qua beveiliging maar die import functie inclusief die kon ik niet vinden. Ik kan natuurlijk met knippen en plakken mijn huidige memo inhoud overzetten. Maar ik vroeg me af of iemand een app weet met de door mij genoemde kenmerken.

Gebruik nu quickmemo+

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

DarkSide

theres no place like ::1

Welke telefoon?
Samsung heeft bv veilige map.

Je hebt ook dergelijke apps in de store staan.
Dan kan je apps daar in zetten. Toegang tot de folder gaat dan met pincode.
En daarin zit dan je normale app. Quickmemo+.

Meen dat Nova launcher ook zoiets had

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• curvecheese
Lg q60 android.
Veilige map heb ik daar niet aangetroffen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• curvecheese
Bedankt is gelukt met app locker

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True