Afgelopen week heb ik het Junior Programmer Pathway van Unity doorlopen. Nu kreeg ik tijdens het kijken van youtube filmpjes ook wat filmpjes van Unreal Engine te zien en nu vraag ik me toch af waar ik uit eindelijk het meeste aan heb. Uit eindelijk is mijn hoofddoel om C# te leren. Ik had alleen geen zin om dit op te pakken voor web development, dus leek het me wel leuk om het vanuit een hele andere hoek op te pakken en zodoende ben ik bij game development uit gekomen.
Wat ik uit eindelijk vooral lees is dat Unity meer kan, maar dat Unreal beter in elkaar zit, maar al snel lastiger wordt zodra je af wilt wijken van de standaard templates? Maar op welke manier dit lastiger wordt, wordt mij niet duidelijk. Is dit lastiger voor mensen die geen programmeer ervaring hebben? Of op welke manier?
Iemand hier ervaring mee? En onlangs hierin een keuze heeft gemaakt?
Wat ik uit eindelijk vooral lees is dat Unity meer kan, maar dat Unreal beter in elkaar zit, maar al snel lastiger wordt zodra je af wilt wijken van de standaard templates? Maar op welke manier dit lastiger wordt, wordt mij niet duidelijk. Is dit lastiger voor mensen die geen programmeer ervaring hebben? Of op welke manier?
Iemand hier ervaring mee? En onlangs hierin een keuze heeft gemaakt?
Currently playing: MTG Arena (PC)