Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kuppersbusch vaatwasser doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 20:26
Dag mede-tweakers,

Een paar maanden geleden zijn we in ons nieuwe huis getrokken, de keuken daarvan is al redelijk op leeftijd (25+). Nu hoop je natuurlijk dat alles het nog even doet totdat de keuken vernieuwd wordt.

De vaatwasser liep de eerste keer zonder problemen, de tweede ook dachten we, maar hij bleef op 1 minuut hangen. Hij pompte niks weg aan het einde (en helemaal schoon was de vaat ook niet). Het is een Kuppersbusch IG 659.1.

Ik heb handmatig het water eruit gehaald en alles gecheckt. Filter en alles vanaf de spoelruimte was brandschoon. Stuk met inspectiecamera erin geweest, alles als nieuw. Afvoer onder het aanrecht incl sifon schoongemaakt, zat wel wat vuil maar niet verstopt.

Warempel, hij deed het daarna toch weer. Alles ook weggepompt en vaat goed schoon. De tweede keer was het echter weer mis. Toen kwam ik erachter dat er door 'n knoppencombinatie een reset uitgevoerd wordt, hij springt dan gelijk op 0 en is binnen een minuut klaar. Hij pompte alles weg! Maar deze truc werkte helaas maar 1 keer.

Ik heb de linkerkant open gemaakt, ook daar ziet alles er schoon uit. Geen vuil te bekennen, vlotters werken goed en lekbak is leeg. Het leidingwater is door een ontharder heel zacht, dus ook van kalkafzetting is nergens sprake.

Iemand een idee om deze nog wat te redden?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True