Beste tweakers,
Ik zet mijn vraag hier neer voordat ik de Unifi topic vervuil.
In Hyper-V geprobeerd via Debian linux machine niet geholpen kreeg telkens andere instellingen in me LAN verbinding.
Nu probeer ik het in Workstation windows 10 machine, heb het zo gekregen dat ik de portal kan benaderen.
Maar nog steeds niet de AC-Pro.
Nu heb ik me netwerkkaart instellingen op NAT geprobeerd, krijg ik compleet andere range dan me vodafonestation box, op bridged mode (dus direct op de netwerkkaart) krijg daar een 172 address maar niet de 192.168.xxx.xxx address, en als ik dat in Windows probeer te veranderen naar een range in van de router valt de verbinding weg.
Iemand die me hierbij kan helpen?
Ik zet mijn vraag hier neer voordat ik de Unifi topic vervuil.
Inleiding:
Ik heb enkele weken geleden een AC-Pro gekocht voor in onze apartement om de huidige signaal te verbeteren en ook een beetje om met Unifi te spelen qua software als hardware.Installatie lukt niet:
Nu probeer ik de AC-Pro te configureren via de cloudkey software, heb geen cloudkey gekocht omdat ik het te veel geld vindt om extra te geven voor een extra tool om het te beheren.Wat al geprobeerd
Nu op verschillende VM's geprobeerd, maar ik krijg het maar niet werkend de Unifi controller om de AC-Pro te vinden in mijn netwerk..In Hyper-V geprobeerd via Debian linux machine niet geholpen kreeg telkens andere instellingen in me LAN verbinding.
Nu probeer ik het in Workstation windows 10 machine, heb het zo gekregen dat ik de portal kan benaderen.
Maar nog steeds niet de AC-Pro.
Nu heb ik me netwerkkaart instellingen op NAT geprobeerd, krijg ik compleet andere range dan me vodafonestation box, op bridged mode (dus direct op de netwerkkaart) krijg daar een 172 address maar niet de 192.168.xxx.xxx address, en als ik dat in Windows probeer te veranderen naar een range in van de router valt de verbinding weg.
Iemand die me hierbij kan helpen?
[ Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 04-04-2021 19:49 ]