Is het ook een Mega-Super-goed idee om het water van je waterkoeling eerst te koken (en af te laten koelen duh) voordat je het in je resevoir mietert?? Vroeg ik me ff af.
Ik heb net ergens gelezen dat koelvloeistof mega super slecht is dusss.... dat maar niet
Verwijderd
Neen,water koken scheelt niet veel in kalkgehalte.
Het is juist de damp die je moet hebben,om die vervolgens weer te condenseren.
Dan krijg je dus Demi water.
Maareh,kost maar 3 piek de liter hoor dus waarom moeilijk doen.
Het is juist de damp die je moet hebben,om die vervolgens weer te condenseren.
Dan krijg je dus Demi water.
Maareh,kost maar 3 piek de liter hoor dus waarom moeilijk doen.
ja is beter maar normaal koop je het gewoon in een fles kost toch geen ruk 
En koelvloeistof is niet slecht het koelt alleen minder goed dan water
En koelvloeistof is niet slecht het koelt alleen minder goed dan water
En waar koopt onze Sabbie demi water??? (Intratuin?? of meer richting Praxis)
aaaah de s*ell (mag geen reclame maken) thx
doe dan *hell
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
dat wou ik eerst doen maar dat vond ik een beetje zielig
UTFS!! Dit is o.a. gisteravond nog uitgebreid voorbij gekomen. Dus UTFS voordat je weer zomaar wat gaat roepen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ohhhhh SHELL!!!! kan ik ook in de Albert Hein halen Demi water, en bij Intratuin, en bij Gama. Nou overclocken die AMD van je!Op donderdag 16 augustus 2001 03:29 schreef Sabbath het volgende:
aaaah de s*ell (mag geen reclame maken) thx
Zozo dit is wel verdomd veel reclame toch whehhehe beetje dom vind je niet S*ell en wel praxis noemen Whehehehhe.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Kewl bij de Albert Heijn, krijg ik ook nog 5% personeelskortingOp vrijdag 17 augustus 2001 04:14 schreef Cloontje het volgende:
[..]
Ohhhhh SHELL!!!! kan ik ook in de Albert Hein halen Demi water, en bij Intratuin, en bij Gama.
[mierenneukmode]
Het is Albert Heijn en Gamma
En kom nu niet met dat afgezaagde grapje: "Dat zeg ik... Gamma"
[/mierenneukmode]
Dat kreng loopt toch al zo ****** (das dus nie goe) maar ga ik wel doen zodra m'n waterkoeling af is (moet ik nog aan beginnen overigens) [/quote]Nou overclocken die AMD van je!
En dan is Karwei nog wel mijn favo bouwmarkt. Bij die ****** Praxis hadden ze gister niet eens een knelstukje van 12*15mm was op!!! grmbl... heb het met een knietje moeten doen.Zozo dit is wel verdomd veel reclame toch whehhehe beetje dom vind je niet S*ell en wel praxis noemen Whehehehhe.
edit:
typo's
typo's
Pagina: 1