"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
t lijkt mij dat het schroef contactjes zijn 
en verder lijkt t gewoon lekker van 1 tot 8 genummerd..
ik zou gewoon met wit oranje op nr 1 beginnen en met bruin eindigen op nr 8
[ Voor 60% gewijzigd door SMSfreakie op 04-04-2021 15:22 ]
404 Signature not found
Ik heb deze ooit ook eens proberen aan te sluiten bij een collega en je moet een stugge kabbel hebben en dan de aardeparen strippen. Vervolgens doormiddel aan de schroefjes te draaien gaan de klemmetjes open en dan druk je de aders er tussen en draai de klemmen dicht.
Dat plaatje heeft niks met dat contactdoos te maken en is me een raadsel waarom dat die er op zat (ook bij mij).
Vond deze contactdozen zeer prutsdingen persoonlijk.
Dat plaatje heeft niks met dat contactdoos te maken en is me een raadsel waarom dat die er op zat (ook bij mij).
De handleiding correspondeert niet met de contactdoos. De handleiding toont iets fatsoenlijks met LSA stroken, de contactdoos heeft schroefcontacten.
Het lijkt me niet dat dit aan CAT5/CAT6 specs voldoet. Oftewel je hebt een mooie CAT3 contactdoos in huis gehaald, prima geschikt voor ISDN.
Het lijkt me niet dat dit aan CAT5/CAT6 specs voldoet. Oftewel je hebt een mooie CAT3 contactdoos in huis gehaald, prima geschikt voor ISDN.
edit:
De coderingen voor telefonie staan er zelfs bij, 1a/1b en 2a/2b.Ik zou het ding gewoon terugbrengen.SMSfreakie schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:20:
[ Voor 34% gewijzigd door Xander op 04-04-2021 15:26 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dat denk ik ook, maar dat is toch echt niet van deze tijd.SMSfreakie schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:20:
t lijkt mij dat het schroef contactjes zijn
Dan zit er maar één ding op.Arthion-nl schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:20:
Ik heb deze ooit ook eens proberen aan te sluiten bij een collega en je moet een stugge kabbel hebben en dan de aardeparen strippen. Vervolgens doormiddel aan de schroefjes te draaien gaan de klemmetjes open en dan druk je de aders er tussen en draai de klemmen dicht.
Volgens de specificatie is dit CAT6, maar ik denk inderdaad dat hij terug gaat. Nu nog kijken waar ik tijdens de paasdagen wel een goede tweevoudige contactdoos kan krijgen.Xander schreef op zondag 4 april 2021 @ 15:23:
De handleiding correspondeert niet met de contactdoos. De handleiding toont iets fatsoenlijks met LSA stroken, de contactdoos heeft schroefcontacten.
edit:De coderingen voor telefonie staan er zelfs bij, 1a/1b en 2a/2b.
[...]
Ik zou het ding gewoon terugbrengen.
Bedankt allemaal voor het advies.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel