JBL750 BTNC - Noise Cancelling altijd uit met aan doen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-07 09:29
Ik heb momenteel de JBL750 BTNC koptelefoon.

Nu is het zo dat als ik de koptelefoon aan doe NC automatisch aan gaat. Is er een manier dat dit niet het geval is? Elke keer handmatig uit doen werkt omslachtig en had liever gehad dat het standaard uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zegt de handleiding hier misschien iets over?
* The Eagle geen idee, ken het apparaat verder niet maar ik zie ook niet waarom NC by default aan zou moeten staan.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Nee. Binnen de kortste keren raak je eraan gewend om na het aanzetten de NC knop ingedrukt te houden. (De Tune serie heeft geen toegang tot de app).

Hoe bevalt de 750?

[ Voor 25% gewijzigd door Ra5a op 04-04-2021 11:29 ]

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Ra5a schreef op zondag 4 april 2021 @ 11:29:
Nee. Binnen de kortste keren raak je eraan gewend om na het aanzetten de NC knop ingedrukt te houden. (De Tune serie heeft geen toegang tot de app).

Hoe bevalt de 750?
Persoonlijk vindt ik het omslachtig om na het aan doen van de koptelefoon ook nog eens de Noice Cancelling elke keer te moeten uitzetten. Beter was geweest bij default uit en bij de situaties dat het nodig is zelf aan te zetten.

Snap niet waarom Noice Cancelling koptelefoons bij default NC Aan hebben staan. Is hier een reden voor?

Voor de rest bevalt de koptelefoon prima zit wel te denken om deze om te ruilen vanwege het bovenstaande en te gaan voor JBL 700BT zónder Noice Cancelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Ik denk dat fabrikanten denken dat sommige consumenten anders de feature niet weten te gebruiken. Ik ben ook geen fan van NC maar vrijwel alle hoofdtelefoons hebben de feature nu.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
Ra5a schreef op zondag 4 april 2021 @ 13:48:
Ik denk dat fabrikanten denken dat sommige consumenten anders de feature niet weten te gebruiken. Ik ben ook geen fan van NC maar vrijwel alle hoofdtelefoons hebben de feature nu.
Daarom ook besloten om de JBL 700BT te houden, de over-ear variant zonder NC. Dempt ook nog méér dan genoeg. De keren dat ik NC zou gaan gebruiken is verwaarloosbaar. In het verkeer is het sowieso ook al een no-go.

Het volledig geïsoleerde gevoel vind ik ook al niet te prettig.

Scheelt me ook nog eens €30,- (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

rutgergron schreef op zondag 4 april 2021 @ 14:10:
[...]

Daarom ook besloten om de JBL 700BT te houden, de over-ear variant zonder NC. Dempt ook nog méér dan genoeg. De keren dat ik NC zou gaan gebruiken is verwaarloosbaar. In het verkeer is het sowieso ook al een no-go.

Het volledig geïsoleerde gevoel vind ik ook al niet te prettig.

Scheelt me ook nog eens €30,- (y)
De NC is de soft aan/uit knop. Na een week of twee klinkt de NC in de tune serie super lekker. De eerste paar dagen vond had ik ook zoiets van 'ga ik m terugsturen'? Maar gelukkig heb ik dat niet gedaan, ook gezien teruggestuurde hoofdtelefoons vernietigd worden. Best wel jammer van de afval

NC gebruikt meer batt dus als ik NC uitzet bespaar ik batt maar blijft de Tune verbonden waardoor ik niet wéér hoef te syncen.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

...meer dan NC is het een versterker.

Imperfectionist.

Pagina: 1