Windows wil de gebruikers dwingen om Bing en Edge te gebruiken.
Kan dat zomaar ?
Kan dat zomaar ?
Virussen? Scan ze hier!
Idempotent.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ja, maar wees niet bang. Je geeft als trotse Windows gebruiker al jaren je gebruikers data weg aan Microsoft. Als het product gratis (of goedkoop) is ben jij als gebruiker vaak het verdien model.John8 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:45:
Goed om te weten dat ze mij niet kunnen dwingen om met Edge en Bing te werken.
Nog even dit. We hebben toch met zijn allen gratis Windows 10 gekregen van Microsoft. Is het dan niet zo dat zij er iets voor terug wil hebben ?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Heb je het hierover? https://www.howtogeek.com...y-pushing-microsoft-edge/John8 schreef op maandag 5 april 2021 @ 19:25:
Als ik mijn instellingen opent en dan staat er rechtsboven "Surfen aanbevolen"
Als je daar op klikt dan staat er "Door Microsoft aanbevolen browser instellingen"
Ik vind dit bizar.
Wat Windows 10 is gratis?! Allemaal oplichters in de pricewatch, hier zou Tweakers echt wat aan moeten doen! 😤John8 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:45:
Goed om te weten dat ze mij niet kunnen dwingen om met Edge en Bing te werken.
Nog even dit. We hebben toch met zijn allen gratis Windows 10 gekregen van Microsoft. Is het dan niet zo dat zij er iets voor terug wil hebben ?
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik ga gelijk een aanvraag doen voor een vaccinatie !!jack zomer schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:55:
Ik had op feestboek gelezen dat iedereen die Windows 10 gratis heeft, verplicht een RFID chip geïmplanteerd krijgt..
Ik las op feestboek dat je er dan ook 1 krijgt voor appel en 1 voor Linux.nextware schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:15:
[...]
Ik ga gelijk een aanvraag doen voor een vaccinatie !!
Maar hoe krijg ik die chip weer weg als ik overstap van Windows naar, bijvoorbeeld, Ubuntu ? Moet ik dan ook weer naar de huisarts ?
Ze dwingen je alleen als je de oude Edge nog gebruikt om Edge Chromium te gaan gebruiken. Bing werd alleen opgedrongen in de aloude Windows 8.1 with Bing die voor ultra goedkope laptops was ontwikkeld die toch niemand wilde omdat het stronttrage rommel was.John8 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:34:
Windows wil de gebruikers dwingen om Bing en Edge te gebruiken.
Kan dat zomaar ?
I reject your reality and substitute my own
en daar bestaan dan weer goede middeltjes voornelizmastr schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:49:
[...] Je zal alleen wel moeten leven met reclame ja, zeker in de Home versie.
Ik denk dat Office een grotere melkkoe is dan Windows, en als je naar Windows kijkt, dat er meer te verdienen valt aan server-licenties dan aan user-licenties.nelizmastr schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:49:
[...]
(...)
Windows 10 is overigens niet gratis, je moet er wel degelijk voor betalen. De rest van de inkomsten komen door verkoop van jouw gegevens die worden verzameld en worden doorgestuurd naar Microsoft. Dat is het grootste verdienmodel.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Dat sowieso. Met alle arbitraire beperkingen, CAL's en core licenties ga je al snel richting de duizend(en) euro('s).Jester-NL schreef op woensdag 7 april 2021 @ 10:12:
[...]
Ik denk dat Office een grotere melkkoe is dan Windows, en als je naar Windows kijkt, dat er meer te verdienen valt aan server-licenties dan aan user-licenties.
I reject your reality and substitute my own
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq