Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:52
Als de TV al aanstaat en ik wil iets afspelen op youtube lukt dat soms niet : er draait dan een cirkeltje rond op het scherm en soms speelt hij een stukje af met tussenposen .
Als ik in het menu van de tv de netwerkstatus bekijk geeft hij aan dat hij verbonden is met het modem en dat alleen het IP adres ontbreekt

Nu kwam ik er bij toeval achter dat als je de TV uitzet en weer aan hij wel de het youtube filmpje goed afspeelt

Heeft iemand j hier ervaring mee
P.S De updates zijn bijgewerkt

Relevante software en hardware die ik gebruik
Tv Wifi ontvangst dmv Fritz 7590 modem...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Updates gecontroleerd en Netwerk menu instellingen .

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Meestal komt het door de Internet snelheid, via Wifi geeft meestal problemen.
Vooral filmpjes met een hoge resolutie hebben al snel minstens 50Mbps nodig.
Op mijn Sony A89 TV heb ik de Speedtest app geinstalleerd, dan kun je zien wat je snelheid is.
Via een ethernet kabel aansluiten geeft meestal geen problemen mits je een >50Mbps abonnement hebt.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Hoe lang heb je deze tv al? Gebeurde dit altijd al of pas recentelijk? Wijzigingen in je netwerk gedaan? Stekker al eens uit het stopcontact gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Tv is nu bijna, 1,5 jaar oud
Sinds vorig jaar heb ik glasvezel van Xs4all
Op mijn pc, telefoon en tablet heb ik geen probleem met de snelheid
Netflix wordt wel goed weergegeven zonder haperingen
Zoals al aangegeven : Als ik de tv uitzet en meteen weer aan gaat het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• companion_cube
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-10 15:35
Hier heb ik ook last van met mijn Panasonic tv, deze is uit 2015 en bedraad verbonden.

Denk zelf dat het in de app zit want heb er geen last van als ik Youtube cast via Chromecast.

Bij mij blijven filmpjes ook hangen na een tussentijdse reclame. Dan gaat het van laden/spelen/laden/spelen/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
companion_cube schreef op zondag 4 april 2021 @ 11:26:
Hier heb ik ook last van met mijn Panasonic tv, deze is uit 2015 en bedraad verbonden.

Denk zelf dat het in de app zit want heb er geen last van als ik Youtube cast via Chromecast.

Bij mij blijven filmpjes ook hangen na een tussentijdse reclame. Dan gaat het van laden/spelen/laden/spelen/etc.

Dit had ik ook al geprobeerd om vanaf mijn telefoon te casten naar Chromecast die op mijn Tv is aangesloten en toen kreeg ik hetzelfde probleem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Hansw1 schreef op zondag 4 april 2021 @ 16:00:
[...]

Dit had ik ook al geprobeerd om vanaf mijn telefoon te casten naar Chromecast die op mijn Tv is aangesloten en toen kreeg ik hetzelfde probleem .
Dan ligt het misschien toch aan je Wifi.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Pagina: 1