Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comima
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-10-2023
Graag jullie hulp aub.
Ik heb een Xiaomi redmi Note 9 Pro geconnecteerd met mijn pc Windows 10. De fotookes genomen met de Xiaomi en die ik op pc zet blijven blauwe icoontjes. Wat kan ik doen om te zien wie er achter die blauwe icoontjes zit aub ? Om die fotookes in de juiste mappen te zetten zijn die blauwe icoontjes niet zo handig. In Afbeeldingen, Documenten enz heb ik fotookes en geen blauwe icoontjes.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gekeken op Google en niets gevonden.
Bedankt voor de moeite.
...

Beste antwoord (via rens-br op 15-08-2021 20:06)

• comima
Opgelost ... ik heb heel simpel een andere camera op de Xiaomi gezet en heb nu geen gekleurde icoontjes meer maar miniaturen.
Vriendelijke groetekes;

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@comima kan je eens een screenshot plaatsen van die blauwe icoontjes? Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt.

Kan je de foto's op je PC verder wel gewoon zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Klinkt meer als een Windowsissue, waarbij bepaalde bestandstypes niet geopend kunnen worden met een bepaalde app.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• comima
Eerst en vooral mijn gemeente excuses voor het zeer laattijdig reageren. Vervelende en erg moeilijke omstandigheden zijn de boosdoeners.
Die windows 10 fotos heb ik vervangen door de voor mij veel gemakkelijkere Irfan Vieuw. Ik weet niet waaromn maar ik kan geen afbeelding toevoegen. Als ik klik op het icoontje " afbeelding toevoegen " verschijnt er wel een venster waar ik een afbeelding kan toevoegen, maar er is geen " afbeelding toevoegen -knop "... ik zit dus strop...Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes;

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• comima
Opgelost ... ik heb heel simpel een andere camera op de Xiaomi gezet en heb nu geen gekleurde icoontjes meer maar miniaturen.
Vriendelijke groetekes;