Verkoop Ether vanuit Nano Ledger S

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert69
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-01-2022
Ik heb mijn ether op een Nano ledger S staan. Ik verkoop mijn ethers altijd via BTC direct. Hier betaal je volgens mij relatief veel verkoop kosten. Ik vroeg me af of het niet beter is om mijn ethers over te zetten naar een binance-account(bijvoorbeeld) en dan daar te verkopen.
Je hebt dan wel weer twee keer een transactie te doen.

Iemand ervaring en die daar iets over kan zeggen?

Beste antwoord (via Gert69 op 06-04-2021 08:13)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Gert69 Persoonlijk hou ik altijd deze route aan: Ledger -> Binance -> Omzetten naar Euro's (Vaak acties op Binance met 0% fee op Euro handelsparen) -> Overmaken naar je rekening (Ook vaak acties, kosten tussen de 0 en 1,50 Euro).

Veel goedkoper kan het volgens mij niet :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Gert69 Persoonlijk hou ik altijd deze route aan: Ledger -> Binance -> Omzetten naar Euro's (Vaak acties op Binance met 0% fee op Euro handelsparen) -> Overmaken naar je rekening (Ook vaak acties, kosten tussen de 0 en 1,50 Euro).

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert69
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-01-2022
Taro schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 21:58:

Dan ga ik dat nu ook eens proberen. :) Dank voor je antwoord!

Het is gelukt. bij verkoop van 3 ETH In plaats van €135 ivm verkoopkoers op BTC direct, nu €15 aan kosten door de twee transacties. Daarnaast door gebruik te maken van het plaatsen van een order waarbij ik de verkoopkoers kon bepalen nog eens €65 verdiend. Dus bijna €200 :)

[ Voor 23% gewijzigd door Gert69 op 08-04-2021 15:30 ]