Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• nec1560
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:58
Mijn vraag.:

Sinds enige tijd heb ik last dat bij het koud opstarten van W10, de Intel Lan niet opstart en ik daardoor
geen bedraad Internet heb.

Schakel ik over naar Wifi dan geen enkel probleem direct het internet op.

Relevante software en hardware die ik gebruik
GB z490 Ultra met Lan intel I225V (Versie 2) / Windows 10 pro / Samsung evo 860 - 250gb
Air Vpn.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

gecontroleerd of de fw van de i225v is upgedate naar versie 1.45, laatste driver 1.0.2.8 staan erop.

In apparatenbeheer bij de Intel lan de Energiebeheer al aangepast.

Als ik dus geen Lan heb, en ik de lan in apparatenbeheer controleer staat alles goed.

Clean install W10.

Heb overwogen een losse TP Link 3468 kaart te kopen, maar ben er nog niet van overtuigd dat dit
heb probleem oplost.

M.a.w. is het een Hardware gerelateerd probleem, of gaat er iets softwarematig fout bij de Cold W10
bootup.

...

Alle reacties

• Electric Brainz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-04 10:15
Ik kwam dit tegen met zoeken op duckduckgo.

• nec1560
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:58
Thanks heb al heel veel van dit soort berichten inmiddels gelezen.

Ik had dus de eerste 5 maanden met deze versie2 geen enkel probleem, daarom
dacht ik zou het ook iets met de recente W10 updates te maken hebben.

Ik draai nu op versie 19042.906

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True